20 دی 1390
شماره خبر: 3883

پیروز قربانی: 3 امتیاز دیدار با شهرداری تبریز را می‌خواهیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیروز قربانی: 3 امتیاز دیدار با شهرداری تبریز را می‌خواهیم

مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در دیدار برابر شهرداری تبریز تنها به فکر کسب هر سه امتیاز بازی هستیم و تساوی نیز برای ما حکم شکست دارد.
پیروز قربانی اظهار کرد: ما هم اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال در رتبه دهم قرار داشته و یک پله بالاتر از پرسپولیس هستیم. وی افزود: این در حالی است که اگر با دقت به امتیازات تیم‌های دهم تا پانزدهم نگاه کنیم، در می‌یابیم که این تیم‌ها تنها سه امتیاز با هم فاصله دارند. این مدافع باتجربه فوتبال کشورمان عنوان کرد: بنابراین در صورت کوچک‌ترین غفلت و تنها قبول یک شکست تا رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول سقوط خواهیم کرد و همین امر استرس زیادی به تیم ما وارد کرده است.
در دیدارهای خانگی تنها باید به پیروزی فکر کنیم
قربانی تاکید کرد: برای عبور از این وضعیت و فاصله گرفتن از تیم‌های پایین جدول تنها کاری که باید انجام دهیم، کسب پیروزی در دیدارهای خانگی است. وی خاطرنشان کرد: در دیدارهای خانگی حتی کسب تساوی و یک امتیاز بازی نیز برای ما حکم شکست را دارد و به همین دلیل باید با تمام توان در مقابل حریفان حاضر شویم.
شهرداری تبریز تیم زهرداری است
قربانی در ادامه به دیدار آتی تیمش برابر شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: شهرداری یکی از جمله تیم‌هایی است که برای صعود به رده‌های میانی جدول تنها منتظر کوچک‌ترین فرصت است. وی اظهار کرد: این تیم تبریزی دارای 20 امتیاز است و اگر بتواند ما را در کرج شکست دهد تا رده نهم در جدول صعود خواهد کرد. قربانی گفت: بنابراین آنها که از جمله زهردارترین تیم‌های لیگ‌برتر هستند با تمام توان به مصاف سایپای البرز می‌آیند و ما در برابر این تیم کار بسیار مشکلی خواهیم داشت. وی در پایان تاکید کرد: با وجود این سختی‌ها تمام تلاش خود را برای پیروزی برابر شهرداری تبریز انجام خواهیم داد و امیدوارم با حمایت تماشاگران در این بازی نیز موفق باشیم. لازم به توضیح است، تیم‌های فوتبال سایپای البرز و شهرداری تبریز هم اکنون به ترتیب دارای 22 و 20 امتیاز هستند. این دو تیم که باید روز چهارشنبه هفته جاری در کرج به مصاف هم بروند، در حال حاضر رده‌های دهم و سیزدهم جدول را اشغال کرده‌اند.



منبع: خبرگذاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود