21 دی 1390
شماره خبر: 3963

لیگ برتر فوتبال البرز بهمن ماه به پایان می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

لیگ برتر فوتبال البرز بهمن ماه به پایان می‌رسد

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان البرز گفت: با برگزاری فشرده بازی‌های لیگ برتر استان تلاش می‌کنیم این مسابقات را حداکثر تا پایان بهمن به سرانجام برسانیم.
رمضان کوچکی اظهار کرد: تاکنون 17 هفته از رقابت‌های لیگ برتر استان البرز به انجام رسیده و با توجه به اینکه مسابقات اکثر رده‌های استان به پایان رسیده لذا برنامه مسابقات را فشرده‌تر به جلو می‌بریم و با اعلام دو بازی برای هر تیم در طول هفته به دنبال اتمام هر چه سریع‌تر بازی‌ها هستیم. کوچکی با بیان اینکه در صورت مناسب بودن شرایط جوی مسابقات تا پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید، گفت: محدودیت زمین بازی و ناتوانی تیم‌ها در معرفی و اجاره زمین سبب شد امسال نتوانیم بازی‌ها را در موعد مقرر به پایان ببریم درعین حال با توجه به افزایش تعداد بازی‌ها به دلیل تشکیل استان البرز به یکباره با حجم بالایی از مسابقات روبه‌رو شدیم و همین مسئله موجب عقب ماندن از برنامه شد.
* نبود زمین استاندارد مشکل اصلی فوتبال البرز
مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان البرز در ادامه تعدد حضور نمایندگان استان البرز در لیگ‌های کشور و نبود زمین استاندارد را دیگر مشکل فوتبال استان برشمرد و گفت: هم اکنون شش تیم این استان در لیگ‌های مختلف حضور دارند که برگزاری و میزبانی از بازی این تیم‌ها نیاز به امکانات بیشتری دارد اما تنها ورزشگاه انقلاب و شریعتی توان میزبانی از بازی‌های کشوری را دارند که آنها هم با محدودیت‌هایی درباره استفاده مکرر و دائمی روبه‌رو هستند. وی در پایان گفت: تجربه نخستین سال فعالیت استانی در مشکلات و تبعات خاص خود را داشت اما سعی خواهیم کرد با استفاده از تجربه کسب شده برای سال آینده برنامه‌ریزی بهتری را برای فوتبال استان البرز داشته باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود