5 بهمن 1390
شماره خبر: 4360

برای کسب کمربند طلائی جهان لحظه شماری می‌کنم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای کسب کمربند طلائی جهان لحظه شماری می‌کنم

رزمی‌کار برجسته استان البرز گفت: برای کسب کمربند طلائی و افتخارآفرینی در مسابقات ستارگان جهان لحظه شماری کرده و آماده رقابت با قوی‌ترین‌های این رشته در جهان هستم.
جعفر احمدی اظهار داشت: ماه گذشته با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ در کشور آذربایجان جواز حضور در مسابقات رزمی ستارگان جهان را به دست آوردم.
وی تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی شهر توکیو ژاپن اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود و از کشورمان علاوه بر من، مسعود مینائی نیز حضور خواهد داشت که وی نیز از ورزشکاران با آینده و جوان استان البرز است. احمدی از آمادگی بالای خود خبر داد و گفت: تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت‌سر نهاده‌ام و تنها برای کسب عنوان قهرمانی جهان و بستن کمربند طلائی بازی‌ها به شرق آسیا سفر می‌کنیم. این رزمی‌کار صاحب سبک و عنوان در جهان در ادامه از سطح کیفی بالای این مسابقات سخن گفت و خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در این مسابقات معتبر حاضر می‌شوند، با گذر از مسابقات مهم جهانی و مبارزات سنگین با برترین‌های هر کشور انتخاب شده‌اند، لذا این بازی‌ها از لحاظ کمی و کیفی بسیار بالا است و باید با آمادگی کامل در آن حاضر شد.
* البرز مهد ورزش‌های رزمی ایران است
این ورزشکار استان البرز که در کارنامه ورزشی خود 12 کمربند قهرمانی جهان را در رشته‌های موی تای و کیک‌بوکسینگ دارد در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: البرز استان اول ایران در ورزش‌های رزمی است و این دستاورد حاصل حضور و تلاش مربیان بزرگی است. وی تاکید کرد: این مربیان خالصانه برای اعتلای ایران زحمت می‌کشند و در راس آنها استاد علی مهین‌ترابی است که در مسئولیت هیئت ورزش‌های رزمی البرز در طول یک دهه اخیر تلاش بسیاری برای رشد ورزشکاران و موفقیت آنها داشته و سبب گردیده امروز استان البرز قطب اصلی ورزش‌های رزمی کشور لقب گیرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود