15 بهمن 1390
شماره خبر: 4680

استقلالی‌ها به غرور خود باختند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استقلالی‌ها به غرور خود باختند

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز درباره علت شکست استقلال در دربی پایتخت گفت:‌ بازیکنان این تیم مغرور بوده و به غرور خود باختند.
مجید صالح اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط مساعدی قرار نداشته و کادر فنی آنها بیش از 60 درصد تیم هفته‌های نخست فصل را در اختیار ندارند. وی تصریح کرد: اگر مربیان استقلال بازیکنان خوبی بر روی نیمکت خود نداشتند، به طور قطع قادر به حفظ صدرنشینی در رقابت‌های لیگ‌برتر نبودند. این مربی جوان فوتبال کشورمان ادامه داد: در دیدار این هفته برابر پرسپولیس اما شرایط آنها متفاوت بود و بازیکنان استقلال از دقیقه یک بازی با غرور وارد میدان شدند.
* استقلالی‌ها توانایی حریف خود را دست کم گرفته بودند
صالح اظهار داشت: بازیکنان استقلال تهران توانایی‌های حریف به ویژه بازیکنان با تجربه این تیم مانند مهدوی‌کیا و علی کریمی را دست‌کم گرفته و وقتی با دو گل از پرسپولیس پیش افتادند بازی را تمام شده تصور کردند. وی تاکید کرد: به طور قطع علت اصلی شکست این تیم غرور بازیکنان در بازی سنتی با پرسپولیس بود.
* سایپا به راحتی سه امتیاز را از دست داد
سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتبال کشورمان در ادامه به دیدار این هفته تیمش برابر مس اشاره کرد و گفت: ما در این دیدار برای برد به میدان رفتیم، اما بازیکنان سایپا نتوانستند کارهای تاکتیکی را به درستی درون زمین اجرا کنند. صالح تأکید کرد: علت اصلی آب و هوای کرج در زمان برگزاری مسابقه بود و حتی باد شدید در ورزشگاه اجازه ارائه بازی همیشگی را به ما نداد. وی افزود: از سوی دیگر دروازه‌بان مس روز خوبی را پشت‌سر گذاشته و تمام توپ‌های ما را با شجاعت مهار کرد.
* بازیکنان سایپا جریمه خواهند شد
مجید صالح متذکر شد: بازیکنان سایپای البرز امروز نتوانستند حداقل توانایی‌های خود را در زمین به نمایش گذاشته و به طور قطع جریمه خواهند شد. وی در پایان اظهار داشت:‌ در روزی که می‌توانستیم با کسب سه امتیاز وضعیت خود را در جدول سامان دهیم،‌ به راحتی بازی را در خانه خود به حریف واگذار کرده که این شکست به طور قطع باید بررسی و دلایل ناکامی ما برای دیدارهای آتی برطرف گردد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود