8 اسفند 1390
شماره خبر: 5284

ووشو كار البرز به عنوان بهترین رزمی كار كشور تجلیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ووشو كار البرز به عنوان بهترین رزمی كار كشور تجلیل شد

' حمید رضا قلی پور ' بر اساس نظرسنجی كارشناسان ورزش های رزمی كشور به عنوان بهترین رزمی كار ایران شناخته و تجلیل شد.
رییس هیات ووشو استان البرز افزود: قلی پور با توجه به كارنامه موفق ورزشی بویژه در رقابتهای برون مرزی، در آیینی كه در آكادمی ووشو در تهران برگزار شد توسط رییس فدراسیون ووشو و دیگر مسوولان سایر رشته های ورزشی مانند تكواندو، جودو و كاراته با هدایای نفیسی قدردانی شد. ' اسماعیل سایه افكن ' افزود: همچنین این ووشوكار نام آور در عرصه ملی و برون مرزی نیز در استان البرز هم مورد تجلیل و تقدیر مسوولان ورزشی استان بویژه هیات ووشو قرار گرفت. وی اضافه كرد: قلی پور در مسابقات جهانی تركیه كه در مهرماه سال جاری انجام شد، توانست مدال طلا وزن 85 كیلو را در این رقابتها به خود اختصاص دهد. سایه افكن یادآورشد: این آیین ها علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه در این قهرمانان موفقیت بیش از پیش آنان را در عرصه های برون مرزی فراهم می سازد.
' حمید رضا قلی پور' نیز در این باره گفت : با توجه به حمایت های خوب مسوولان ورزش كشور بویژه مسوولان فدراسیون ووشو ، زمینه موفقیت ورزشكاران كشور بویژه این رشته فراهم شده است. وی یادآورشد: حمایت های خوب خانواده و استاد قاسم مرادی به عنوان مربی همراه با آموزش و تمرین، زمینه موفقیت مرا را در عرصه ملی و برون مرزی فراهم كرد.
وی كه اكنون 23 سال سن و 15 سال سابقه ورزشی سه طلای جهان 2006 مالزی ، 2007 چین ، 2011 تركیه و مدال نقره مسابقات قهرمانی 2009 كانادا را در كارنامه ورزشی دارد افزود: كسب مدال طلای مسابقات آسیای گوانگ ژو چین سال گذشته و نقره قهرمانی آسیا سال 2008 ماكائو و 50 مدال رنگارنگ كشور از دیگر موفقیت های بوده كه با توكل بر خدا به دست آمده است. وی یادآور شد: اكنون با انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر به دنبال شركت در مسابقات قهرمانی آسیا شهریور ماه سال آینده در ویتنام و بهترین نتیجه هستم.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 6/07/1391 - 15:43 a
حقشون بودکه بهترین بشن.چون باوجودسن کم خیلی افتخارات اوردن.بهشون تبریک میگم. smile

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود