13 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6696

عملکرد خوبی در فصل جاری داشتیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

عملکرد خوبی در فصل جاری داشتیم

کاپیتان سایپا البرز گفت: عملکرد ما در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر مطلوب و قابل دفاع است.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: یکی از تیم‌های تأثیرگذار فوتبال ایران طی سال‌های اخیر سایپا البرز بوده که خوش‌بختانه هم در زمینه کسب نتیجه و هم معرفی و پرورش جوانان با استعداد نقش خوبی ایفا کرده است. وی تصریح کرد: در کنار این امر سایپا البرز از معدود باشگاه‌هایی است که در حوزه فرهنگی نیز فعال بوده و ما کم‌ حاشیه‌ترین تیم لیگ برتر طی سال‌های اخیر بودیم. این بازیکن با تجربه فوتبال کشور ادامه داد: علت موفقیت‌های حاصل شده این است که مدیریت باشگاه بر رعایت اخلاق جوانمردی از سوی تمام اعضا به ویژه کادر فنی و بازیکنان تأکید داشته و دارند. صادقی افزود: از سوی دیگر با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و با استعداد و هم‌چنین کادر فنی با دانش، طی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی از جانب تیم‌های حرفه‌ای سایپا کسب و تقدیم مردم استان البرز شده است.
* عملکرد سایپا در چندین رشته ورزشی قابل تقدیر است
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: در ابتدا باید توجه داشت که مجموعه ورزشی سایپا البرز تنها یک تیم فوتبال ندارد و در بسیاری از رشته‌های ورزشی به صورت حرفه‌ای فعال است. کاپیتان نارنجی‌پوشان کرجی افزود: به ‌عنوان نمونه تیم والیبال سایپا سال‌ها است که از جمله قدرت‌های اول والیبال کشور به شمار می‌آید که این امر نشانه عدم نگاه تک‌بُعدی مدیریت باشگاه به ورزش است. صادقی ادامه داد: در مورد عملکرد تیم فوتبال سایپا در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز معتقدم که امسال ما نتایج قابل قبولی کسب کردیم. وی افزود: کسب بیش از 40 امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم جدول و تحمیل شکست‌های سنگین به تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و فولاد خوزستان نشان می‌دهد که عملکرد ما در فصل 91 – 90 قابل قبول است.
* فصل آینده باید بیش‌تر تلاش کنیم
صادقی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل گذشته ما تا آخرین روز مسابقات در معرض خطر سقوط بودیم اما امروز در جایگاه هشتم قرار داریم، می‌توان ادعا کرد که پیشرفت خوبی در فصل جاری داشتیم. وی در پایان با بیان اینکه جایگاه فعلی سایپا هنوز به حد مطلوب نرسیده است، گفت: ما در فصل آینده باید بیش‌تر تلاش کنیم، چرا که جایگاه سایپا و ورزش استان البرز در رده هشتم نیست و باید جزو 4 تیم برتر لیگ باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود