24 تیر 1391
شماره خبر: 8872

اعتماد کادر فنی سایپا به جوانان نتیجه بخش خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اعتماد کادر فنی سایپا به جوانان نتیجه بخش خواهد بود

مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: رویکرد سایپای البرز طی سال‌های اخیر استفاده از جوانان و اعتماد به آنها بوده و این امر نتیجه بخش بوده است.
امیر افتخاری اظهار داشت: در میان دست‌اندرکاران و فعالان فوتبال کشورمان، سایپا همواره به عنوان یک باشگاه جوان‌گرا و بازیکن‌ساز مطرح بوده است. وی تصریح کرد: اگر چه مجموعه فرهنگی و ورزشی سایپا با اعمال مدیریت حرفه‌ای از نظر مالی مشکلات زیادی ندارد، اما هیچ زمانی تربیت و آموزش جوانان در این باشگاه متوقف نشده و همواره از سایپا به عنوان یک تیم بازیکن‌ساز یاد می‌شد. مربی نارنجی‌پوشان کرجی در رقابت‌های لیگ برتر دوازدهم، گفت: با دقت به عملکرد سایپا طی یازده دوره لیگ برتر شاهد هستیم که این اعتماد به جوانان و بهره‌مندی از بازیکنان با استعداد و با انگیزه نتیجه‌بخش بوده و نماینده کرج حتی با اتکا به این جوانان عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است. افتخاری در پاسخ به این پرسشی مبنی بر اینکه آیا رویکرد جوان‌گرایی در سایپا در فصل آتی لیگ برتر فوتبال کشورمان تداوم خواهد داشت؟ گفت: به طور قطع کادر فنی حمایت ویژه‌ای از جوانان البرزی و بازیکنان نوجوان و جوانی که در تیم‌های پایه‌ای باشگاه تربیت شده‌اند، خواهد داشت. وی تصریح کرد: برای اثبات این حرف کافی است به لیست خریدهای سایپا در فصل نقل و انتقالات نگاه کنیم و در می‌یابیم که اکثر بازیکنان ما جوان هستند. مربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: همچنین چند بازیکن از تیم‌های پایه و تیم‌های زیرمجموعه سایپا جذب کرده‌ایم که نشان می‌دهد در فصل آتی با این جوانان به میدان خواهیم رفت.
سایپا با هزینه‌های میلیاردی بازیکن نخریده است
افتخاری تاکید کرد: ما می‌توانستیم با هزینه‌های میلیاردی بازیکنان شاخص را جذب کنیم، اما اعتقاد مدیریت و کادر فنی این است که جوانان تربیت شده در باشگاه توانمندی‌های بسیاری داشته و با آنها می‌توانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم. وی در پایان اذعان داشت: در صورت حمایت مردم و هواداران سایپا از این تیم، در دوره دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و امیدوار به تحقق اهداف خود هستیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود