1 تیر 1391
شماره خبر: 8108

البرز با شکست برابر تهران صدرنشینی را از دست داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز با شکست برابر تهران صدرنشینی را از دست داد

تیم والیبال امید البرز در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های والیبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور مغلوب تهران شد تا صدرنشینی گروه پنجم را از دست بدهد.
مسابقات والیبال امید‌های کشور بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان در شهرهای مختلف کشورمان در حال برگزاری است و قم میزبان برگزاری بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در گروه پنجم است که دیدارهای آن فردا به پایان می رسد. این در حالی است که تیم‌های حاضر در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در قالب مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان از هر منطقه یا گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را به دست می‌آورد تا رقابت‌ها در مراحل مختلف ادامه یابد.
دومین پیروزی والیبالیست های امید قم در گروه پنجم مقدماتی
مسابقات گروه پنجم مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها که هیئت قم میزبان آن محسوب می شود، در حالی در جریان است که تیم والیبال رده سنی امیدهای البرز با مربیگری بهنام محمودی ستاره سابق تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود ناکام بود. البرزی‌ها بعد از اینکه با هدایت بهنام محمودی دو دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی منطقه رده سنی امیدهای کشور را با پیروزی به پایان رسانده و صدرنشین بازی ها نیز لقب گرفتند، در روز سوم این مسابقات در دیداری که در سالن شهید محمود رضائیان برگزار شد، برابر تهران شکست خوردند. در این دیدار که از گروه پنجم مرحله مقدماتی این پیکارها و در رقابت‌ تیم‌های تهران، مرکزی، البرز، اصفهان و قم به میزبانی تیم والیبال امید قم برای کسب جواز صعود به مرحله بعد با حساسیت خاصی به انجام رسید، امیدهای تهران توانستند در پایان با نتیجه سه بر یک تیم والیبال امید البرز را شکست داده و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.
صعود قم به صدر جدول رده بندی گروه پنجم
بدین ترتیب در جدول رده بندی گروه پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور هم اکنون تیم هیئت قم در صدر قرار دارد و البرز با توجه به واگذاری نتیجه به تیم مرکزی به رده دوم سقوط کرد و تیم های اصفهان و تهران نیز در یک قدمی این دو تیم هستند. امیدهای زیر 23 سال کشور در حالی برای کسب مقام قهرمانی رقابت های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور به مصاف یکدیگر می روند که با برنامه ریزی فدراسیون والیبال مسابقات والیبال امیدهای زیر 23 سال کشور در پنج منطقه برگزار می‌شود. بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، این رقابت ها در پنج منطقه در حالی برگزار می‌شود که در این دوره از رقابت های والیبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه های کشور، 32 تیم مدعی از مناطق و استان های سراسر کشور حضور دارند و در پایان از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم می‌شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود