5 تیر 1391
شماره خبر: 8245

ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور

نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان از ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور خبر داد.
هادی خلیلی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان یک طرح ملی را تهیه کرده که تحت عنوان ترویج منویات مقام معظم رهبری شناخته می‌شود و با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در استان البرز و اداره کل ورزش و جوانان این استان وجود دارد، البرز به عنوان مجری اجرای طرح فوق معرفی شده است. وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح، برنامه‌ریزی خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و بخش امور جوانان این اداره انجام و در نخستین گام شبکه اجتماعی ترویج منویات مقام معظم رهبری راه‌اندازی شده است. نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان ادامه داد: بعد از راه‌اندازی این شبکه در حال حاضر مشغول استخراج دغدغه‌های ولی امر مسلمین در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و جوانان و... هستیم که این موارد از فرمایشات معظم ‌له از ابتدای دوران ولایت استخراج می‌شود. خلیلی افزود: این بخش از کار تا 70 درصد عملیاتی شده و پس از پایان کار، به صورت یک مرجع از طریق شبکه ترویج منویات رهبر معظم انقلاب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت
وی ادامه داد: برنامه دیگر ما ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور است که به صورت مجازی با هم مرتبط خواهند شد. نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان گفت: همچنین در سراسر کشور تشکل‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بسیاری هستند که فعالیت آنها بررسی و تحلیل منویات و دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب است. خلیلی ابراز داشت: در تلاش هستیم تا تمام این تشکل‌ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی جامعی از طریق شبکه مجازی در اختیار کاربران قرار دهیم، همچنین پس از تکمیل این بانک اطلاعاتی، فرصت تعامل و همکاری این تشکل‌ها نیز فراهم خواهد شد.
* شناسایی نخبگان جوان و راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی
وی افزود: همچنین به دنبال شناسایی نخبگان جوانی که در موضوع منویات و دغدغه‌های ولی امر مسلمین کار کرده‌اند هستیم تا با حضور این افراد کرسی‌های آزاداندیشی مجازی را برای نخستین بار راه‌اندازی کنیم. نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان تاکید کرد: به طور قطع انجام این امور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و ما انتظار داریم که جوانان سراسر کشور و دستگاه‌های مسئول به ویژه نهادهای متولی امور فرهنگی و رسانه‌ها همکاری لازم را با شبکه ترویج منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود