14 تیر 1391
شماره خبر: 8539

سرمربی سایپای البرز قرار داد خود را ثبت کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرمربی سایپای البرز قرار داد خود را ثبت کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز عصر امروز با حضور در هیئت فوتبال این استان یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
مجتبی تقوی در هفته‌های آخر فصل گذشته به جای مجید صالح هدایت نارنجی‌پوشان کرجی را بر عهده گرفت. وی البته پیش از این نیز سابقه حضور در تیم فوتبال سایپا را هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی در کارنامه خود داشته است. مجتبی تقوی عصر امروز به همراه نماینده باشگاه سایپای البرز در هیئت فوتبال این استان حضور یافت و به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. وی پس از عقد قراردادش به خبرنگاران حاضر در هیئت فوتبال گفت: ما امسال برنامه‌های بسیاری داشته و تیم بسیار خوبی نیز آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر کرده‌ایم. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: با حمایتی که مدیریت باشگاه از تیم فوتبال سایپا داشته و انگیزه بازیکنان این تیم به طور قطع در فصل آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.
در هر پست یک بازیکن خوب داریم
تقوی درباره بازیکنان جدیدی که به تیم فوتبال سایپا اضافه شده‌اند نیز گفت: در حال حاضر تیم ما تلفیقی از جوانی و تجربه است و در هر پست حداقل یک بازیکن خوب و حرفه‌ای داریم.
وی در پایان گفت: با توجه به امکانات باشگاه و بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای که در اختیار داریم، در برابر هر حریفی قدرتمند ظاهر خواهیم شد و امیدوار به کسب نتایج در خور شان مردم البرز هستیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود