13 خرداد 1391
شماره خبر: 7587

قراردادم با سایپای البرز یک فصل است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قراردادم با سایپای البرز یک فصل است

سر مربی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: به صورت یک‌ساله و تا پایان فصل 91 – 92 با این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردم.
مجتبی تقوی اظهار داشت: طی جلسه‌ای در دفتر مدیر عامل سایپا در مورد حضور و یا عدم حضورم در تیم فوتبال این باشگاه صحبت کردیم. وی در پاسخ به این پرسش که شرایط قرارداد جدیدش با نارنجی‌پوشان کرجی چیست؟ گفت: خوشبختانه من سال‌های زیادی در سایپا حضور داشته و حتی به عنوان بازیکن و کاپیتان با این تیم کار کرده‌ام. سر مربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بنابراین طرفین به طور کامل با روحیه، توانمندی‌ها و شرایط یکدیگر آشنا هستیم و می‌دانیم از همدیگر چه می‌خواهیم. تقوی افزود: خوشبختانه مدیر عامل جدید باشگاه سایپا نیز شناخت خوبی از شرایط فوتبال ایران و استان البرز داشته و تلاش دارد تا سایپا را به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر برساند.
بحث مالی با مدیریت باشگاه نداشتیم
وی ادامه داد: با این اوصاف نیازی نبود که با باشگاه بر سر مسائل مالی چانه‌زنی کنم و زمانی که دیدم شرایط برای خدمت به فوتبال استان البرز و تیم سایپا فراهم است، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردم. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز درباره مبلغ قراردادش نیز گفت: از نظر حرفه‌ای و قانونی نمی‌توانم جزییات این قرارداد را اعلام کنم. این قرارداد تا پایان فصل 91 – 92 لیگ برتر فوتبال کشورمان دارای اعتبار است و امیدوارم بتوانم برای باشگاه سایپای البرز موثر باشم.
بازیکنان جدیدی جذب خواهیم کرد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ای که از سوی او به مدیریت باشگاه ارائه شده است، گفت: در این برنامه با تشریح اهداف کلان، نقاط ضعف و قوت را به طور کامل بیان کرده‌ام. تقوی در پایان گفت: همچنین نیازهای خود از جمله بازیکنانی که برای تقویت سایپا باید به ترکیب تیم اضافه شوند را به مدیریت باشگاه اعلام کرده و امیدوارم در جذب آنها موفق باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود