18 تیر 1391
شماره خبر: 8644

درخشش نونهالان کشتی گیر ساوجبلاغ در مسابقات استانی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

درخشش نونهالان کشتی گیر ساوجبلاغ در مسابقات استانی

مسابقات کشتی استان البرز در دو رشته کشتی فرنگی و آزاد در مجموعه ورزشی انقلاب در رده سنی نونهالان با حضور 25 تیم برگزار شد که در پایان نونهالان کشتی گیر ساوجبلاغ درخشیدند.
در این مسابقات 285 کشتی گیر از شهرستانهای استان البرز به رقابت پرداختند که تیم شهرستان ساوجبلاغ به همراه 15 نونهال کشتی گیر ساوجبلاغ در مسابقات شرکت داشتند.
مهدی فرهنگیان مقام اول وزن 42 کیلوگرم کشتی فرنگی و در کشتی آزاد مقام اول تیم ایثار، مقام دوم تیم شفق، مقام سوم تیم مقاومت و کشتی فرنگی مقام اول تیم شجاعی، مقام دوم تیم نظر آباد و تیم کیانمهر مقام سوم را کسب کرد.
پومسه کاران البرزی سوم کشور شدند
در پایان مسابقات پومسه قهرمانی کشور، تیم استان البرز بر سکوی سوم ایستاد. مسابقات پومسه قهرمانی کشور در سالن 17 شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در پایان تهران الف قهرمان شد، اصفهان بر سکوی دوم ایستاد و تیم استان البرز به کسب مقام سومی رضایت داد. از تیم استان البرز، سید حسین موسی نیا مدال طلا، سید علی موسی نیا مدال برنز را از آن خود کردند و سبحان یاری شیر مرد، علی برزگر و محمد مولایی در بخش تیمی مدال نقره را به خود اختصاص دادند. سرمربیگری تیم را سید حسین موسی نیا، سرپرستی تیم را مجتبی نظم ده و مربیگری تیم را علی رضا پور محرر بر عهده داشتند.
برگزاری مسابقات تکواندو در ساوجبلاغ
یکدوره مسابقات تکواندو به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد. این دوره از مسابقات در رده ی سنی خردسالان و نونهالان با حضور77 تکواندو کار در غالب تیم های ساوجبلاغ، نظرآباد و کرج در سالن ورزشی شهداء قاسم آباد برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی به رسم یاد بود اهداء شد.
تیم کاراته ساوجبلاغ مدال های مسابقات استانی را درو کرد
تیم کاراته شهرستان ساوجبلاغ درمسابقات قهرمانی استان البرز شرکت کرد. این مسابقات در سالن ورزشی بعثت دررده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و امید با حضور 350 نفر شرکت کننده برگزار شد.
آریا نظرآباد تیم ستاره جوان را در هم کوبید
از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان البرز، دو تیم آریا نظرآباد و ستاره جوان هشتگرد مقابل هم به میدان رفتندکه این دیدار با برتری تیم نظرآباد پایان یافت. در ادامه لیگ برتر فوتبال استان البرز، تیم آریا نظرآباد با مربیگری حمید غیاثوند که میزبان مسابقات بود با نتیجه ی 7 بر2 مقابل تیم ستاره جوان هشتگرد به برتری رسیدند. ساماندهی 58 ورزشکار البرزی در سه ماهه ابتدایی سال 91 تا پایان خرداد ماه سال جاری 58554 نفر در استان البرز ساماندهی خواهند شد. با همت و تلاش مجموعه هیئت پزشکی ورزشی استان این تعداد ورزشکار در مدت سه ماهه ابتدایی سال 91 ساماندهی شده اند که از این تعداد 23639 نفر را بانوان ورزشکار و 34915 نفر را آقایان تشکیل دادند.
قهرمانان و مدال آوران جانباز و معلول مورد تجلیل قرار گرفتند
طی مراسمی از قهرمانان و مدال آوران هیات ورزش جانبازان و معلولین استان البرز تجلیل شد. به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) طی مراسمی از قهرمانان این هیئت تقدیر و تشکر شد. در این مراسم که در دفتر هیئت برگزار شد از حسین عبدالغفاری، محمدرضا نامی( رشته شنا)، سعید یوسفی( وزنه برداری) شهریار برار پور ( دوومیدانی) ،الناز داربیان و اعظم آرزومند( دوومیدانی) ازسوی هیات جانبازان و معلولین با لوح و هدایایی تقدیربه عمل آمد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود