21 تیر 1391
شماره خبر: 8781

بانوان تنیسور البرز به رقابت های كشوری اعزام شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بانوان تنیسور البرز به رقابت های كشوری اعزام شدند

تیم تنیس بانوان استان البرز در گروه سنی زیر 18 و 16 سال سه شنبه شب به رقابت های قهرمانی كشور در شهر تبریز از استان آذربایجان شرقی اعزام شد.
عضو هیات تنیس استان البرز گفت : پونه طوافی ، صبا عظیمیان و آزیتا ملك احمدی اعضای تشكیل دهنده تیم استان البرز در این رقابت ها هستند كه خانم ساناز علیجانی به عنوان سرپرست و مربی هدایت این تیم را بر عهده دارد. ' محمدرضا ورمزیان ' افزود: این رقابت ها به مدت یك هفته در مجموعه ورزشی خیابانی شهر تبریز با شركت دو تیم از استان تهران و آذربایجان شرقی و یك تیم از استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، قم، فارس، كرمان ، مازندران و البرز برگزار می شود. وی اضافه كرد: با توجه به برنامه های آموزشی و تمرین های آمادگی كه بانوان تنیسور البرزی داشته اند انتظار است در این رقابت ها بتوانند رتبه خوبی را نصیب استان كنند.
ورمزیان یادآورشد: تیم تنیس بانوان استان البرز در رقابتهای قبلی كه در ساری از استان مازندران برگزار شد، نایب قهرمان شد. به گفته وی ، اكنون در استان البرز حدود 500 تنیسور ساماندهی شده اند كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند كه یكصد نفر به صورت حرفه ای در مسابقه های استانی و ملی شركت می كنند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود