24 تیر 1391
شماره خبر: 8856

احداث و بهسازی 9 سالن ورزشی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

احداث و بهسازی 9 سالن ورزشی در ساوجبلاغ

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ گفت: هم اکنون احداث و بهسازی 9 سالن ورزشی در این شهرستان در دست انجام است.
اسفندیار عقبایی در ساوجبلاغ اظهار داشت: برای مقابله با تهدیدهای اجتماعی و فرهنگی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران انجام می‌دهند، باید شرایط لازم فراهم شود. وی تصریح کرد: به عنوان نمونه بحث اعتیاد امروزه به یک معضل جهانی تبدیل شده که در صورت غفلت در برابر این بلای خانمانسوز و عدم برنامه‌ریزی صحیح کشور ما نیز که در خط ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، آسیب‌های جدی متحمل خواهد شد.
تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ و توزیع مواد مخدر در کشور به ویژه میان دانش‌آموزان و جوانان گفت: نیروی انتظامی برخوردی بی‌امان و قاطع با این معضل بزرگ داشته و دارد، اما اکتفا به این تلاش‌ها هرگز نتیجه بخش نخواهد بود. عقبایی تاکید کرد: در کنار این فعالیت‌ها باید زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی و ورزشی مناسب در سراسر کشور ایجاد کرده تا جوانان از افتادن در چنین دام‌های مهلکی نجات یابند. وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که دولت طی چند سال اخیر در این زمینه داشته، توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سراسر کشور به صورتی که همه مردم بتوانند از آنها بهره‌مند شوند، است. رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ تصریح کرد: در این شهرستان نیز کمبودهایی وجود داشت که با تلاش ویژه دولت و حمایت استانداری و فرمانداری برای رفع کاستی‌های موجود طرح‌های مهمی در دست اقدام است. این مسئول افزود: یکی از این طرح‌ها احداث مراکز و سالن‌های ورزشی جدید در شهرستان ساوجبلاغ در کنار بهسازی و تجهیز اماکن موجود است. وی با بیان اینکه احداث و تجهیز 9 سالن ورزشی به عنوان مهم‌ترین طرح‌های در دست انجام اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ به شمار می‌آید،‌ گفت: با تکمیل نهایی این پروژه‌ها که به صورت عادلانه و منطقی در سراسر شهرستان توزیع شده است، شاهد افزایش سرانه ورزشی ساوجبلاغ خواهیم بود. رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: این سالن‌ها در مناطق پر جمعیت و همچنین روستایی ساوجبلاغ قرار داشته و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مالی لازم در آینده نزدیک جوانان و نوجوانان از آنها بهره‌مند شوند.
افزایش اعتبارات ورزشی ساوجبلاغ در سال 91
عقبایی عنوان کرد: استانداری البرز و فرمانداری ساوجبلاغ حمایت خوبی از طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش این شهرستان داشته‌اند. به گفته وی، بودجه ورزشی ساوجبلاغ در سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال 90 با رشدی حدود 2 میلیارد ریالی مواجه است. این مسئول در پایان تاکید کرد: تخصیص اعتبارات مالی مورد نیاز موجب می‌شود که طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش ساوجبلاغ با جدیت بیشتری پیگیری شده و رضایت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را تامین خواهد کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود