27 تیر 1391
شماره خبر: 9033

تکواندو کاران ساوجبلاغی همچنان بدون شکست در لیگ برتر کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکواندو کاران ساوجبلاغی همچنان بدون شکست در لیگ برتر کشور

سپیدار آنلاین: در ادامه سری مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور، تیم بانوان ساوجبلاغ دو تیم همدان و کرمانشاه را مغلوب خود کرد.
تیم تکواندو بانوان این شهرستان با سرپرستی زینب فولادی و مربیگری ریحانه فولادی در مسابقات لیگ برترکشور شرکت کردند و توانستند تیم همدان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب خود کنند و تیم کرمانشاه را با نتیجه 10 بر صفرشکست دهند . تیم ساوجبلاغ تا کنون در کلیه مسابقات مقابل حریفان خود پیروز میدان شده است.
تنیسور جانباز و معلول البرزی سوم کشور شد
در پایان مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور ( آقایان) تنیسور البرزی مقام سومی را از آن خود کند. مسابقات تنیس روی میز در ساری برگزار شد که در بخش تیمی، تیم البرز بعد از تیم های تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به کسب مقام چهارمی بسنده کرد. این دوره از مسابقات با حضور200 ورزشکار از 31 استان کشور برگزار شد.
کلاس مربیگری درجه 3 دو ومیدانی در البرز برگزار شد
یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 دو ومیدانی در رده سنی آزاد و در بخش آقایان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. این دوره کلاس مربیگری با حضور بیش از 30 نفر به مدت 3 روز در استان البرز، ورزشگاه انقلاب برگزار شد.
برگزاری مسابقات ایروبیک در نظرآباد
یک مسابقات ایروبیک به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان نظرآباد برگزار شد. در این دوره از مسابقات بیش از 140 بانوان ورزشکار از شهرستان نظرآباد، هشتگرد و آبیک در رده آزاد با همکاری هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک و اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد با یکدیگر به رقابت پرداختند. داوری مسابقات فوق را ندا پارسا، طاهره فلی زاده، لیلا محمدی، انسیه خبازی برعهده داشتند.
مدال آوری دوندگان ساوجبلاغی در مسابقات قهرمانی استان البرز
سه تن از دوندگان شهرستان ساوجبلاغ مدالهای رنگارنگ مسابقات قهرمانی استان البرز( جام سرداران ) را کسب کردند. مسابقات دو ومیدانی قهرمانی استان البرز در پیست دوومیدانی انقلاب کرج برگزار شد که از ساوجبلاغ 9 دونده با مربیگری سیده آزاده حسینی به مسابقات اعزام شدند که در پایان لیلا فلاح نژاد در پرتاب وزنه مقام نخست را کسب کرد.
مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران به پایان رسید
مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران در دو بخش بانوان وآقایان در مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسید. مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران با حضور 162 شرکت کننده دربخش انفرادی و با شرکت 16 تیم درغالب 7 تیم بانوان و 9 تیم آقایان در بخش تیمی و در سطح استانی در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود