4 مرداد 1391
شماره خبر: 9354

صادقی: بازی استقلال و سایپا زیبا خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

صادقی: بازی استقلال و سایپا زیبا خواهد بود

سپیدار آنلاین: كاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز گفت: بازی دو تیم سایپا و استقلال تهران از سال 85 تاكنون بسیار زیبا بوده و امیدوارم دیدار فردا شب نیز همچون سال های اخیر زیبا و تماشاگر پسند باشد.
'ابراهیم صادقی' در نشست خبری پیش از بازی تیم های سایپا البرز و استقلال تهران افزود: تیم سایپا به طور حتم در دیدار با استقلال نسبت به بازی هفته قبل مقابل تراكتورسازی بازی بهتری به نمایش می گذارد و اطمینان دارم كه به روند رو به رشد خود ادامه خواهیم داد. وی درپاسخ به اینكه تیم پرستاره استقلال بازیكنان سایپا را دچار ترس نمی كند، گفت: این موضوع را قبول ندارم سایپا نشان داده است كه مقابل تیم های پرطرفدار بازی به مراتب بازی بهتری به نمایش می گذارد. وی ادامه داد:بازیكنان جوان وبا انگیزه ای در سایپا بازی می كنندكه می خواهند توانمندیهای خود را در دیدار مقابل تیم های بزرگ به نمایش بگذارند و به طور حتم دربازی فردا نیز این چنین خواهد شد و بازی زیبایی از تیم سایپا شاهد خواهید دید.
صادقی افزود: تیم ها و بازیكنانی كه لقب هایی همچون كهكشانی با خود یدك می كشند باید بدانند كه بازی درون زمین تعیین كننده تیم پیروز است و القاب نتایج را مشخص نمی كند.
وی اظهار داشت: بازیكنان جوان و گمنامی درسایپا وجود دارند كه شاید در سال دو مصاحبه هم از آنان در رسانه ها انعكاس نیافته است و لقب كهكشانی نیز ندارند اما اطمینان دارم این جوانان در مقابل تیم های بزرگ نمایش خیره كننده ای خواهند داشت. دیدارتیم های فوتبال سایپای البرز واستقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود