10 مرداد 1391
شماره خبر: 9661

شهباززاده: توان پیروزی مقابل فولاد را داریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شهباززاده: توان پیروزی مقابل فولاد را داریم

سپیدار آنلاین: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگر بازیکنان ما برابر فولاد به مانند دیدار با استقلال بازی کنند، توانایی شکست دادن این تیم را هم داریم.
سجاد شهباز‌زاده درباره دیدار آتی تیمش با فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه تیمی سایپا برای این دیدار از آمادگی کامل برخوردار است و با تمام توان به مصاف حریف می‌رویم. وی تصریح کرد: با توجه به پیروزی بسیار خوبی که برابر استقلال در هفته گذشته داشتیم، بازیکنان و کادر فنی سایپا از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار بوده و برای دیدار با فولاد آماده هستیم.
نقاط ضعف و قوت فولاد را می‌شناسیم
مهاجم جوان نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که آیا از نقاط ضعف و قوت خط دفاعی فولاد اطلاعی دارد؟ گفت: ما بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ایم و کادر فنی با شناخت کامل از توانایی‌ها و ضعف‌های حریف برنامه تمرینی هفته اخیر را تنظیم کردند. شهباززاده افزود: فولاد در میانه میدان دارای توانایی‌های بسیاری است و از هافبک‌های طراح و تهاجمی خوبی سود می‌برد، اما در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد که ما بر روی این نقاط کار کرده‌ایم. وی تاکید کرد:‌ اگر بازیکنان سایپا به مانند دیدار با استقلال در زمین حاضر شوند، به طور قطع در این بازی نیز می‌توانیم حریف را شکست دهیم.
گرمای هوا در اهواز برای ما مشکل حادی ایجاد نمی‌کند
شهباززاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت آب و هوای استان خوزستان اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای کادر فنی دغدغه ایجاد کرده، گرمای هوا در زمان برگزاری مسابقه است. وی تصریح کرد: البته این دیدار قرار است ساعت 10 شب برگزار شود که در این صورت امیدواریم تا حدودی از گرمای هوا کاسته شود، اما به طور کلی این موضوع نمی‌تواند برای سایپا مشکل حادی ایجاد کند. شهباززاده در پیان اظهار امیدواری کرد تا تیمش در این دیدار که روز سه‌شنبه به میزبانی فولاد خوزستان برگزار می‌شود، با کسب پیروزی زمین را ترک کند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود