21 بهمن 1394
شماره خبر: 158395

زندگی نامه شهید محمد خطیبی اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه یادداشت

زندگی نامه شهید محمد خطیبی اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی


شهید محمد خطیبی فرزند محمدتقی در سال 1335 در كرج در خانوادهای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود و پس از طی دوران كودكی خویش در دامان مادری مومنه و دلسوز و پدری زحمتكش و فداكار در 7 سالگی وارد دبستان گردید...
زندگی نامه این شهید بزرگوار به شرح ذیل است: شهید محمد خطیبی فرزند محمدتقی در سال 1335 در كرج در خانوادهای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود و پس از طی دوران كودكی خویش در دامان مادری مومنه و دلسوز و پدری زحمتكش و فداكار در 7 سالگی وارد دبستان گردید. پس از اتمام دوره ابتدایی و راهنمایی وارد دبیرستان گردید و پس از سعی و تلاش فراوان موفق به اخذ مدرك دیپلم گردید. او در زمان اوج‌گیری انقلاب و در بحبوحه راهپیماییها و تظاهرات بر علیه رژیم منحوس پهلوی همواره در سعی و تلاش بود و شركت فعال داشت. پس از پیروزی انقلاب در كمیته امداد امام خمینی مشغول خدمت گردید و خدمات شایسته و ارزنده از خود به جای نهاد. او ازدواج نمود كه حاصل ان یك فرزند است و در زمان جنگ تحمیلی در تاریخ 17 تیر ماه 1361 با عنوان یك بسیجی دلاور به جبهه بستان اعزام گردید.وی در تاریخ 28 تیر ماه سال 1361 در عملیات ظفرمند رمضان شركت نمود و پس از حماسه آفرینیهای بسیار و رزم بیامان با دشمنان خوار و زبون به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیكر پاك و مطهر شهید در منطقه باقی ماند.
وی پس از سالها جستجوی بیوقفه برادران زحمتكش گروه تفحص پیكر این شهید مظلوم به اغوش خانوادهاش رجعت داده شد و در امامزاده محمد (ص) در كنار دیگر یاران باوفایش به خاك سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود