27 اسفند 1394
شماره خبر: 160386

زندگی نامه شهید داود جاری زعماری اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه یادداشت

زندگی نامه شهید داود جاری زعماری اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی


شهید داود جاری زعماری در اوایل فروردین 1338 در شهر كرج در خانواده ای متدین و مذهبی پا به عرصه هستی نهاد و دوران كودكی را در همان سرادشهر گذراند و پس از سپری كردن دوره كودكی به دبستان شهید مالكی فعلی واقع در خیابان كارخانه قند رفت. ..
زندگی نامه این شهید بزرگوار به شرح ذیل است: شهید داود جاری زعماری در اوایل فروردین 1338 در شهر كرج در خانواده ای متدین و مذهبی پا به عرصه هستی نهاد و دوران كودكی را در همان سرادشهر گذراند و پس از سپری كردن دوره كودكی به دبستان شهید مالكی فعلی واقع در خیابان كارخانه قند رفت. پس از سپری كردن دوره ابتدایی با موفقیت در همان محل به مدرسه راهنمایی خشایار شاه سابق رفته وسال اول را در آن مدرسه گذراند و سال دوم و سوم را در مدرسه فردوسی واقع در شاه‌عباسی سپری كرده و دوره دبیرستان را در مدرسه بوعلی در حصار و دبیرستان شریفی (شهدای انقلاب) گذراند.
او از همان سنین نوجوانی به یاری پدر در امر كشاورزی پرداخت و راه حق را انتخاب نمود و شبهای جمعه با تلاشی پیگیر جوانان محل را در مسجد بنی فاطمه جمع آوری كرده تا جهت پیشرفت و به نتیجه رسیدن انقلاب در حد توان بكوشند كه با تلاش خود و دیگر جوانان هم میهن خود انقلاب را به نتیجه رساندند. بعد از پیروزی انقلاب در سال 1359 به خدمت مقدس سربازی رفت و دوره آموزشی را در شهر بیرجند گذراند و بعد از دوره آموزشی به پادگا شهرضا اصفهان اعزام گردید و پس از پادگان مذكور در گروه 22 توپخانه به جبهه اعزام گردید. شهید داود آخرین مرخصی خود را در تاریخ پانزدهم فروردین ماه سال 1361 به كرج امد و در تاریخ بیست و نهم همان ماه مجدداً به جبهه بازگشت و از پست توپخانه داوطلبانه به خط مقدم عزیمت نمود تا سرانجام در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه سال 61 در نبرد با كفار بعثی در جبهه خونین شهر در حمله بیت المقدس با رمز علیبن ابیطالب به شهادت رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود