5 شهریور 1390
شماره خبر: 1153

روز قدس متعلق به نظام اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

روز قدس متعلق به نظام اسلامی است

نماینده کرج در مجلس با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردمی از جریان‌های فکری متفاوت در راهپیمایی پرشکوه امروز گفت: تمام انسان‌های آزاده در ثبت روز جهانی قدس سهیم هستند.
عزیز اکبریان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانگونه که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند، روز قدس و راهپیمایی پرشکوه مردم مومن و ولایت‌مدار کشورمان در این روز متعلق به نظام است.
وی تصریح کرد: فرمایش رهبری عزیز به این معنی است که هیچ جریان و گروهی نمی‌تواند حضور گسترده مردم را در حمایت از خود توصیف کرده و از فریاد عدالت‌طلبی مردم بهره‌برداری سو داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران حساب جریان‌ها و گروه‌های سیاسی را به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌گذارند‌، گفت: اگر به تجمعات مردمی در طول سه دهه اخیر انقلاب اسلامی توجه کنیم، در مي‌ِیابیم که هر گاه حزب و دسته‌ای از مردم برای حضور در تجمعی دعوت کرد، حداکثر چند هزار نفر در این مراسم حاضر شده‌اند.
اکبریان ادامه داد: اما وقتی پای حمایت و دفاع از اسلام و انقلاب و لزوم تلاش و فداکاری برای تحقق آرمان‌های مقدس و دین ملت به میان آید، میزان حضور آنها ناگهان چند میلیونی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که می‌بینیم، پس از انقلاب اسلامی مراسم‌هایی از جمله راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و حتی راهپیمایی نهم دی ماه که در حمایت از نظام اسلامی برگزار شد، جمعیتی کمتر از ده‌ها میلون‌نفر را تجربه نکرده است.
اکبریان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مهمترین دستاورد راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران اسلامی چه بود؟ گفت: نخستین دستاورد این مراسم نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است.
وی افزود: در بعد بین‌المللی به ویژه در شرایط کنونی جهان اسلام، این نمایش اقتدار و اتحاد پیام‌های واضحی برای غرب مخابره کرده است که امیدوارم اینبار سران کشورهای استکباری قادر به درک پیام فوق باشند.
اکبریان خاطرنشان کرد: همچنین در بعد داخلی، ملت ایران به سران فتنه و همچنین جریان انحرافی پیام دادند که هیچگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای خوشامدگویی آنها رها نخواهند کرد.
وی در پایان متذکر شد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز در حقیقت تجدید میثاق دوباره با ولایت و همچنین تاکید بر حمایت قاطع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تعریف و تعبیر می‌شود.





منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود