27 مهر 1390
شماره خبر: 2204

استقبال مردم از رهبری نشانه ولایت‌مداری آنها است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

استقبال مردم از رهبری نشانه ولایت‌مداری آنها است

نماینده کرج در مجلس با اشاره به استقبال تاریخی و بی‌نظیر مردم استان کرمانشاه از رهبری عظیم‌الشان انقلاب گفت: این استقبال نشانه ولایت‌مداری و پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب است.
عزیز اکبریان اظهار داشت: دشمنان خارجی و بدخواهان و کج‌اندیشان داخلی سال‌ها تلاش کردند تا رابطه نظام و مردم را در ایران تیره کنند.
وی افزود: دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی به خوبی می‌دانند که رمز موفقیت انقلاب اسلامی و گسترش اندیشه انقلاب به دیگر کشورها، در حمایت قاطع ملت ایران از نظام و تعامل و هماهنگی مردم و مسئولان است.
این مسئول ادامه داد: بنابراین تلاش می‌کنند با بزرگ‌نمایی مشکلات و در بسیاری از مواقع دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و آنها را از حاکمیت دور کنند.
اکبریان تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی این توطئه از مدت‌ها پیش برملا شده و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز با بصیرت بالایی که دارند، فریب تبلیغات رنگارنگ غربی‌ها را نخورده‌اند.
وی ادامه داد: نشانه خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی حضور گسترده و بی نظیر مردم استان کرمانشاه در سفر تاریخی و پر برکت ولی امر مسلمین به این استان است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم گسترده تبلیغات ضد انقلاب در استان‌های غربی کشور به ویژه کرمانشاه و کردستان گفت: آنها تصور می‌کردند، مردم ساکن این مناطق فریب دسیسه‌های ضد انقلاب را خورده و با نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع رابطه کرده‌اند.
اکبریان خاطرنشان کرد: اما مردم سراسر ایران به ویژه مرزنشینان غیور ما از جمله مردم استان کرمانشاه قدردان ولایت هستند و تا پای جان در دفاع از ولایت و آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب حضور خواهند داشت.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع ملت ایران دست از دامان پر مهر و برکت ولایت بر نداشته و تلاش‌های بدخواهان و ضد انقلاب تاثیری در اعتقاد راسخ آنها نخواهد داشت.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود