14 آبان 1390
شماره خبر: 2396

خطیب جمعه کرج:راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم‌بخش آرمان‌های انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خطیب جمعه کرج:راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم‌بخش آرمان‌های انقلاب است

امام جمعه شهرستان کرج با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال گفت: راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است.
نماز سیاسی – عبادی جمعه این شهرستان امروز به واسطه فرارسیدن روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشورتر مردم برگزار شد.
اقشار مختلف مردمی، مسئولان شهری و بالاخره خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان کرج در این نماز پرشکوه شرکت داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در بخشی از خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: شما مردم بار دیگر به جهانیان اثبات کردید که دست از آرمان‌های اسلام و انقلاب برنمی‌دارید.
وی تصریح کرد: سران استکبار تصور می‌کنند با دروغ و تهمت می‌توانند ملت ایران را از راهی که در پیش گرفته است، منصرف کنند.
نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است، گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم در حالی که غربی‌ها سخت به دنبال منصرف کردن ملت ایران از پیگیری اصول انقلاب هستند، دارای پیام‌های بسیاری برای جهانیان است.
کازرونی افزود: نخستین پیام این است که ملت ایران تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب دفاع کرده و پیرو ولایت خواهند ماند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتهام اخیر سران کاخ سفید به ایران و همچنین انتشار تلاش آمریکایی‌ها برای ترور فرماندهان سپاه کشورمان گفت: این جنایات برای مردم جهان افشا شده و دیگر کاخ سفید نشین‌ها نمی‌توانند افکار عمومی را با این دروغ‌ها فریب دهند.
امام جمعه شهرستان کرج در ادامه به غربی‌ها توصیه کرد که دست از فریبکاری برداشته و بیش از این خود رسوا نکنند.
کازرونی در پایان تاکید کرد: اگر به این شیوه ادامه دهید،‌ مردم مستقل و عدالتخواه جهان به زودی شما را به همان جایی می‌فرستند که امسال قذافی و مبارک‌ها رفتند.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود