5 شهریور 1390
شماره خبر: 1155

اميد فلسطيني‌ها براي پيروزي پررنگ‌تر شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اميد فلسطيني‌ها براي پيروزي پررنگ‌تر شده است

نماينده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد گفت: امروزه اميد مبارزان فلسطيني براي رسيدن به پيروزي نهايي پررنگ‌تر شده و هر روز صداي زنگ اضمحلال رژيم صهيونيستي محكم‌تر به گوش مي‌رسد.
محمدحسين نژاد فلاح لحظاتي قبل و در حالي كه در صفوف مستحكم مردم روزه‌دار اين شهرستان راهپيمايي خود را عليه جنايات رژيم اشغالگر قدس و حاميانش آغاز كرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دنياي امروز تغيير كرده و ديگر چند كشور خاص و زورگو نمي‌توانند سلطه بي‌چون و چرايي بر سرنوشت ملت‌ها داشته باشند.
وي ادامه داد: موج بيداري كه از ممالك اسلامي آغاز شده و جهان را در نورديده است، به راحتي متوقف و سركوب نخواهد شد و ما به زودي شاهد سرنگوني تك تك حكومت‌هاي استبدادي خواهيم بود.
اين مسئول با اشاره به تحليل‌ سرويس‌هاي جاسوسي غرب و همچنين گزارش رسانه‌هاي در خدمت استعمار گفت: امروز خود غربي‌ها به اين باور رسيده‌اند كه خروش امت اسلامي عليه ظلم و بيدادگري با گذشته تفاوت‌هاي چشم‌گيري داشته و آگاهي و بيداري مسلمانان به مراتب فراتر از قبل است.
نژادفلاح تاكيد كرد: اگر نگاهي دقيق به گزارش‌ و اخبار رسانه‌هاي غربي داشته باشيم، مشاهده مي‌كنيم كه سران اروپا و آمريكا به وحشت افتاده و از نتيجه دادن مقاومت‌هاي اسلامي هراس دارند.
وي با اشاره به سرنوشت حاكمان سرسپرده‌اي چون قذافي و مبارك گفت: وقايع اخير ممالك اسلامي كه منجر به پيروزي انقلاب‌هاي مردمي شد، اميد مبارزان فلسطيني براي دست‌يابي به پيروزي نهايي را پررنگ‌تر كرده است.
نماينده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت ادامه داد: از سوي ديگر وضعيت رژيم اشغالگر قدس بسيار متزلزل و شكننده بوده و به زودي شاهد به ثمر نشستن خون هزاران شهيد فلسطيني با سقوط رژيم صهيونيستي به زباله‌دان تاريخ خواهيم بود.
نژادفلاح تاكيد كرد: تحقق اين مهم نيز امري عجيب و غيرمعقول نيست و سرنوشت تمام حكومت‌هاي استبدادي و ظالم، با يكديگر مشابه است.
وي افزود: در دنياي امروز كه عرصه براي اينگونه حكومت‌هاي ضدمردمي و غيرانساني تنگ‌تر شده است، سقوط و اضمحلال رژيم صهيونيستي در آينده‌اي نزديك كاملا طبيعي و دست‌يافتني است.
نژاد فلاح سخنان خود را با اشاره به حضور گسترده و چشم‌گير مردم اين دو شهرستان در راهپيمايي روز قدس امسال به پايان رساند، گفت: مردم ولايت‌مدار نظرآباد و ساوجبلاغ بار ديگر بر تعهد خويش براي طي كردن مسير ولايت، پاي فشاري كردند.
وي در پايان اين حضور ارزشي را به محضر مقام معظم رهبري و خانواده معظم شهدا و ايثارگران تبريك گفت.



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود