5 شهریور 1390
شماره خبر: 1154

روز اضمحلال رژيم صهيونيستي نزديك است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

روز اضمحلال رژيم صهيونيستي نزديك است

فرمانده سپاه ناحيه كرج تاكيد كرد: روز اضمحلال و نابودي رژيم اشغالگر قدس همراه با فرارسيدن فجر پيروزي امت اسلامي نزديك است.
سرهنگ احمدرضا باهك در حاشيه برگزاري راهپيمايي پرشور و گسترده روز جهاني قدس در اين شهرستان به خبرنگاران گفت: يكي از مهم‌ترين وعده‌هاي پروردگار در طول ادوار تاريخ به بشر، وعده پيروزي حق بر باطل و نابودي ظالمان‌ است.
وي تصريح كرد: در طول تاريخ بارها ثابت شده است كه ظلم پايدار نبوده و اگر بشر در برابر ظالم مقاومت و ايستادگي كند، پيروزي نهايي از آن او است.
اين فرمانده ارشد نظامي با اشاره به افزايش اعتراض‌هاي جهاني نسبت به ظلم و ستم رژيم اشغالگر قدس و گسترش اين اعتراض‌ها در كشورهاي اروپايي و آمريكايي گفت: امروز ديگر مانند 40 و يا 50 سال قبل نيست كه ارتش دژخيم و خونخوار رژيم صهيونيستي جناياتي مانند صبرا و شتيلا را مرتكب شده و رسانه‌هاي غربي از انتشار اخبار اين جنايت خودداري كرده و ملت‌هاي مختلف از آن خبردار نشوند.
باهك تاكيد كرد: ساكنان جهان امروز به دليل گسترش ارتباطات به هم نزديك‌تر شده و نسبت به دردها و مشكلات يكديگر واكنش نشان مي‌دهند، بنابراين خيال خام حكومت ظالمانه بدون واكنش آزادي‌خواهان و عدالت‌طلبان به طور قطع محقق نخواهد شد.
وي ادامه داد: بر هيچ فرد آزادي‌خواه، عدالت‌طلب و ظلم‌ ستيزي پوشيده نيست كه رژيم صهيونيستي بر روي خون هزاران شهيد و جانباز فلسطيني حكومت مي‌كند و آزادي‌خواهان جهان به ويژه مسلمانان ظلم‌ستيز ديگر اين جنايات را تحمل نمي‌كند.
فرمانده سپاه ناحيه كرج تاكيد كرد: تنها خواسته مسلمانان كه امروزه از سوي انسان‌هاي عدالت‌طلب در سراسر جهان حمايت مي‌شوند، خروج فوري رژيم صهيونيستي از سرزمين‌هاي اشغالي است و اين خواسته بايد محقق گردد.
به گفته وي، مسلمانان تا سرنگوني نهايي رژيم اشغالگر قدس و آزادسازي اراضي اشغالي در اطراف قدس شريف، قيام خود را ادامه خواهند داد.
باهك با بيان اينكه روز نابودي رژيم صهيونيستي نزديك است، گفت: خداوند بارها از طريق وحي به پيامبران خود به بشر نويد داده است كه اگر در برابر ظالمان في‌سبيل‌الله قيام كنيد، نتيجه انقلاب شما پيروزي بوده و امروز شواهد تحقق اين وعده الهي در سرزمين‌هاي اشغالي مشاهده مي‌شود.
وي افزود: به طور قطع فجر پيروزي در فلسطين اشغالي و نابودي رژيم صهيونيستي نزديك است و اگر مسلمانان اتحاد و وحدت‌ خود را حفظ كنند، اين رژيم جنايت‌كار توانايي ايستادگي در برابر خروش امت اسلامي را ندارد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود