8 شهریور 1390
شماره خبر: 1256

اجرای طرح جامع بزرگ‌ترین پایانه مسافربری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اجرای طرح جامع بزرگ‌ترین پایانه مسافربری البرز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از اجرای طرح جامع بزرگ‌ترین پایانه مسافربری البرز خبر داد.
داوود شعباني با اعلام اين خبر از تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار به منظور آغاز عملیات اجرای طرح جامع بزرگ‌ترین پایانه مسافربری استان البرز خبر داد.
وي تأكيد كرد: این اعتبار از سوی شهردار کرج برای اجرایی کردن پروژه بزرگ پایانه مسافربری استان البرز تخصیص یافته است.
اين مسئول با اشاره به نگاه ویژه شهردار کرج به اجرای این طرح استقبال وی از اجرای طرح جامع پایانه مسافربری استان البرز را مثبت خواند و افزود: رویکرد و دید مدیریت شهری به اجرای این طرح زمینه‌ساز پیشرفت طرح می‌شود.
وي عنوان کرد: طراحی این مرکز مسافربری طبق اقدامات کارشناسی شده و توسط شرکت نقش کوثر انجام شده است.
شعبانی با بیان اینکه شالوده و اساس این طرح به طور کامل صورت گرفته است، گفت: برنامه‌ریزی و طراحی انجام شده مانع از اعمال سلیقه‌های شخصی و هزینه‌های جانبی می‌شود.
شعبانی در تشریح چگونگی ساخت این پروژه عنوان کرد: پایانه مسافربری استان البرز در قالب طرح جامع و در مساحت 50 هزار متر در پایانه شهید کلانتری اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به آمار 5 هزار و 550 نفر به صورت روزانه از پایانه شهید کلانتری اظهار داشت: با توجه طرح جامع و مهیا کردن امکانات مطلوب همچنین حضور شرکت‌ها توانمند و ارائه سرویس‌های مطلوب می‌توان پیش‌بینی جابه‌جایی 20 هزار مسافر در روز را داشت.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج کارکرد پایانه مسافربری کرج را مثبت و پویا خواند و افزود: آمار بالای جابه‌جایی مسافر از طریق اتوبوس نیاز به تخصیص 50 هزار متر زمین قطار شهری مقابل پایانه شهید کلانتری را دو چندان می‌کند.
شعبانی با اشاره به استقبال شهروندان به مسافرت با اتوبوس عنوان کرد: خدمات دهی مطلوب اتوبوس‌ها و ارائه سرویس‌های مناسب از جمله تهویه مناسب، صندلی آسان و استاندار متناسب موجب افزایش علاقمندی شهروندان به مسافرت‌های زمینی توسط اتوبوس شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از آمادگی سازمان پایانه‌های کرج به منظور جذب مشارکت با بخش خصوصی خبر داد و گفت: این سازمان برای اجرای پروژه‌های خود از جمله طرح جامع پایانه مسافربری استان البرز آماده جذب حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصي را دارد.
شعبانی رویکرد سازمان را رویکردی مشارکتی دانست و افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه آمادگی خود را به سازمان اعلام کرده است.
وي با اشاره به استقبال شهروندان به مسافرت با اتوبوس عنوان کرد: خدمات دهی مطلوب اتوبوس‌ها و ارائه سرویس‌های مناسب از جمله تهویه مناسب، صندلی آسان و استاندار متناسب موجب افزایش علاقمندی شهروندان به مسافرت‌های زمینی توسط اتوبوس شده است.
اين مسئول بر عملیاتی کردن این پروژه تاکید کرد و این مهم را از ضروری‌ترین اولویت‌های سازمان پایانه‌های مسافربری کرج و مديریت شهری دانست.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود