20 آذر 1390
شماره خبر: 2814

شرکت های مسافربری در پایانه های حصارک و آزادگان مستقر می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 شرکت های مسافربری در پایانه های حصارک و آزادگان مستقر می شوند

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پایانه های کرج گفت: به منظور رفاه حال مسافران، شرکت های مسافربری برون شهری در پایانه های حصارک و آزادگان مستقر می شوند.
داوود شعبانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: این مهم با هدف ساماندهی حمل و نقل مسافران سفرهای بین شهری صورت می گیرد. وی با بیان اینکه، ساماندهی و ارتقاء خدمات دهی به مسافران برون شهری از وظایف و مسئولیت های مهم سازمان پایانه ها می باشد،تاکید کرد: برنامه ها و سیاست های اجرایی این سازمان برای رسیدن به این مهم تهیه و تدوین می شوند.
شعبانی يكي از مقولات مهم در برنامه ريزي شهري را تعيين مكان مناسب براي استقرار كاربري هاي شهري دانست و عنوان کرد: فعاليتهاي مختلف شهري نيازمند فضاي مناسب خود مي باشند و امكان استقرار آنها در هر ناحيه شهري وجود ندارد. وی ادامه داد: اين امر از طريق در نظر گرفتن ويژگيهاي كارري ها و نحوه ارتباط آنها با ساير كاربري ها شهري امكان پذير است که از جمله این كاربري هاي مهم شهري پايانه هاي مسافربري درون و برون شهري هستند. مدیرعامل سازمان پایانه های کرج با اشاره به افزايش حجم تردد و جمعيت در شهرها یادآور شد و گفت: الزامات اجتماعي، اقتصادي و ترافيكي از جمله مواردي هستند كه مي بايد در تعيين مكان مناسب اين كاربري در نظر گرفته شوند. شعبانی با مثبت ارزیابی کردن ایجاد پایانه مسافربری برون شهری در دو پایانه حصارک و آزادگان بیان کرد: جانمایی ایجاد این پایانه ها با تکیه بر اقدامات کارشناسی شده انجام گرفته است. شعبانی خاطرنشان کرد: آمار مسافران دراین دو پایانه معیار مهمی برای انتخاب استقرار شرکت های مسافربری است. وی تاکید کرد: این مهم نیازمند همکاری و تعامل اداره کل پایانه های استان البرز دارد که نوع همکاری و تعامل ها ی لازم برای اجرای این طرح طی جلسه با این اداره مطرح و انجام شده است. مدیرعامل سازمان پایانه های کرج ادامه داد: اجرای طرح ایجاد و استقرار شرکت های مسافربری برون شهری در پایانه های حصارک و آزادگان نقش بسزایی در پوشش سفرهای برون شهری مسافران ایفا می کند. شعبانی با یادآوری تصویب طرح استقرار شرکت مقتدر مسافربری خارج از کشور در پایانه کرج عنوان کرد: این طرح نیز با همکاری اداره کل پایانه های استان البرز تصویب و اجرایی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود