12 شهریور 1390
شماره خبر: 1299

استقبال البرزی ها از برنامه های مساجد و هیئتها در ماه رمضان

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

استقبال البرزی ها از برنامه های مساجد و هیئتها در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امسال میزان استقبال مردم این استان از برنامه های مساجد و هیئتها در ماه رمضان بسیار قابل توجه بود.
حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سال جاری برنامه های بسیار خوبی را تدارک دیده ایم و در ماه مبارک رمضان مبلغان را برای حضور در مساجد و هیئتهای مذهبی اعزام کردیم.
وی ادامه داد: امسال دقت بسیاری شد تا مبلغان اعزامی حتما سطح دو حوزه را گذرانده باشند و مطالب دینی ارزشمندی ارائه شود و این امر پیگیری شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: امسال استقبال خوبی از برنامه های مساجد و هیئتهای مذهبی البرز طی ماه رمضان شده که این امر بسیار مطلوب است و باید برای تداوم آن طی سالهای بعد تلاش کنیم.
مسعودی یادآور شد: لازم است نیازهای مردم به معنویت و دین توسط دستگاههای فرهنگی و افراد دلسوز مرتبط با این نهاد تامین شود و به درستی به آن پاسخ دهیم و این امر ضرورت فراوانی دارد.
این مسئول اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی است که مسئولیت برنامه ریزی و هدایت دینی و فرهنگی جامعه را بر عهده دارد و این وظیفه، اهمیت فراوانی دارد وباید طبق آن عمل کنیم.



منبع : خبرگزاري معر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود