8 اسفند 1390
شماره خبر: 5264

حسینه‌ها و مساجد در انتخابات کار تبلیغاتی نمی‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حسینه‌ها و مساجد در انتخابات کار تبلیغاتی نمی‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: مساجد، حسینه‌ها، هیئت‌ها و اماکن مذهبی تحت هیچ عنوانی در انتخابات کار تبلیغاتی نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی اظهار داشت: براساس قانون هیچ کاندیدایی حق ندارد از این اماکن به سود خود در انتخابات استفاده کرده و مساجد، حسینه‌ها و هیئت‌های مذهبی محلی برای تبلیغات انتخاباتی نخواهد بود. وی تصریح کرد: خوش‌بختانه هیئت‌ امنای این اماکن تاکنون هیچ اقدامی بر له و یا علیه کاندیدایی انجام نداده و اجازه نمی‌دهیم که اماکن مذهبی تبدیل به ستادهای انتخاباتی شود.
* هدف ما تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اعتماد مردم متدین و مسلمان البرز به هیئت‌ امنای مساجد، ائمه جماعت و مسئولان حسینه‌ها و هیئت‌های مذهبی گفت: ما در انتخابات تنها پیرو ولایت بوده و مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق می‌کنیم. مسعودی افزود: هیئت‌های مذهبی، حسینه‌ها و مساجد باید در جهت افزایش آگاهی و بصیرت مردم گام برداشته و خوش‌بختانه ائمه جماعات طی هفته‌های اخیر تلاش بسیاری برای آگاه‌سازی مردم داشته‌اند. وی ادامه داد: از سوی دیگر برخی اوقات مشاهده می‌شود کانون‌ها و یا بسیج مساجد اقدام به دعوت برخی نامزدها کرده‌اند که در این مورد به مسئولان بسیج مساجد و هیئت‌ امنا متذکر شدیم که شأن مقدس مساجد در زمان اجرای این برنامه‌ها نباید نادیده گرفته شود. این مسئول فرهنگی تأکید کرد: باید از فرصت حضور مردم در اماکن و برنامه‌های مذهبی برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه استفاده شود و خوش‌بختانه این مهم تا حد بسیار زیادی در استان البرز انجام شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود