12 شهریور 1390
شماره خبر: 1312

البرزیها در جریان اجرای طرحها و اعتبارات تخصیص یافته قرار گیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

البرزیها در جریان اجرای طرحها و اعتبارات تخصیص یافته قرار گیرند

استاندار البرز گفت: لازم است ساکنان این استان در جریان اجرای طرحها و اعتبارات تخصیص یافته دستگاههای اجرایی قرار گیرند و این امر، اهمیت فراوانی دارد.
عیسی فرهادی افزود: اطلاع رسانی به مردم در خصوص اجرای طرحها و اعتبارات تخصیص یافته دستگاههای اجرایی اهمیت فراوانی دارد و این امر نباید مغفول بماند.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی است و دستگاه ها باید در این خصوص، برنامه ریزی کنند.
فرهادی اظهار داشت: ساکنان البرز باید بدانند که چه فعالیتهایی در راستای گسترش خدمات رسانی در این استان و کاهش مشکلات انجام شده است.
استاندار البرز بیان کرد: ایجاد امکانات و خدمات رسانی بهتر به مردم این استان، یکی از خواسته های اصلی مطرح شده است و تحقق این امر، بسیاری از مشکلات موجود را حل خواهد کرد.
فرهادی افزود: 272 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در استان البرز به بهره برداری می رسد و برای اجرای این طرحها 142 میلیارد تومان هزینه شده است.
استاندار البرز یادآور شد: این طرحها در بخشهای کشاورزی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی، راهسازی و صنعتی به بهره برداری خواهد رسید و این امر آثار مطلوبی ایجاد می کند.
بهره برداری از طرحها، بستر خدمات رسانی بهتر به جمعیت البرز را فراهم می کند
فرهادی عنوان کرد: بهره برداری از این طرحها، بستر خدمات رسانی بهتر به دو و نیم میلیون جمعیت این استان را فراهم می کند که این امر، اهمیت فراوانی دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: البرز با توجه به ویژگی های خاص اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی از استانهای پیشتاز کشور است.
وی یادآور شد: لازم است مدیران و مسئولان این استان به پتانسیلهای البرز توجه خاصی داشته باشند و در برنامه ریزی های خود، این امر را لحاظ کنند.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود