13 شهریور 1390
شماره خبر: 1316

رهنمودهاي رهبري اتمام حجت با مسئولان بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

رهنمودهاي رهبري اتمام حجت با مسئولان بود

نماينده مردم تهران، شهرري و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهاي اخير رهبري درباره انتخابات آتي مجلس در حقيقت اتمام حجتي با مسئولان بود كه به وظائف خود عمل كنند.
اسماعيل كوثري امروز در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه رهبري عظيم‌الشان انقلاب به چه منظور دغدغه‌هايي را در ‌ارتباط‌ با احتمال تبديل انتخابات مجلس به چالش امنيتي براي كشور مطرح فرمودند؟ گفت: ايشان با اشراف كاملي كه نسبت به شرايط و رخدادهاي داخلي و همچنين توطئه‌هاي جهان استكبار براي ممالك اسلامي دارند، همواره چندين گام جلوتر از مسئولان حركت مي‌كنند.
وي افزود: معظم‌له بارها هشدارهايي را به مسئولان ارائه فرموده و همگان را نسبت به يك توطئه آگاه كرده‌اند كه متاسفانه در برخي مواقع رهنمودها و هشدارهاي معظم‌له از سوي مسئولان جدي گرفته نشد.
اين مسئول ادامه داد: اين امر آسيب‌هايي را به كشور وارد كرده است، از جمله رهبري عظيم‌الشان انقلاب پيش از برگزاري انتخابات رياست جمهوري دوره دهم هشدارهايي را به مردم و مسئولان ارائه فرموده و همگان را به داشتن بصيرت در برابر توطئه دشمنان دعوت كردند.
كوثري تصريح كرد: در آن دوران اين هشدارها جدي گرفته نشد و شاهد بوديم كه فتنه‌گران با حمايت دشمنان خارجي چند ماه ناامني را به كشورمان تحميل كردند.
وي افزود: البته رخدادهاي سال 88 به فضل الهي و درايت ولي امر مسلمين نظام مقدس جمهوري براي كشور بركاتي را هم به همراه داشت كه مهمترين آن حضور پرقدرت مردم در صحنه‌ نهم دي و تجديد ميثاق با ولايت است.
نماينده مردم تهران، شهرري و اسلامشهر در مجلس با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي هر روز مستحكم‌تر از گذشته در برابر توطئه‌هاي غرب ايستادگي مي‌كند،‌ گفت: براي تداوم اين راه بايد هشدارهاي امنيتي كه از سوي رهبري فرزانه انقلاب مطرح مي‌گردد، توسط مسئولان اجرايي و عملياتي شود.
كوثري افزود: به نظر من بيان اين هشدار در زمان فعلي بيشتر اتمام حجتي معظم‌له با مسئولان و حتي مردم بود كه در صورت بروز رخدادهاي تلخ مانند سال 88 مسائلي چون اطلاع‌ نداشتيم و يا آماده نبوديم، مطرح نگردد.
وي در پايان تاكيد كرد: حفظ وحدت و حركت در مسير رهبري مهمترين عوامل جلوگيري از ايجاد چالش‌هاي امنيتي در كشور است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود