16 شهریور 1390
شماره خبر: 1408

ولايت‌مداري و حفظ اتحاد رمز موفقيت انقلاب بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ولايت‌مداري و حفظ اتحاد رمز موفقيت انقلاب بود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رمز موفقيت و پايداري انقلاب اسلامي ولايت‌مداري و حفظ اتحاد و همدلي مردم است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرج مديران و خبرنگاران دفتر اين خبرگزاري در البرز ظهر امروز با مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ديدار و گفت‌وگو كردند.
در اين ديدار مريم ابراهيميان سرپرست فارس در استان البرز گزارشي از عملكرد خبرگزاري از ابتداي راه‌اندازي در سال 84 تا به امروز به قادر آشنا ارائه كرد.
به گفته ابراهيميان، سرپرستي خبرگزاري فارس در استان البرز كه در ابتدا تحت عنوان غرب استان تهران فعاليت مي‌كرد، تاكنون در راستاي اهداف و برنامه‌هاي كلان نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداشته و حراست از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب و حركت در مسير ولايت را وظيفه و افتخار خود مي‌داند.
وي افزود: در شرايطي كه دشمنان خارجي و بدخواهان داخلي براي ضربه‌زدن به منافع ملت ايران هم دست شده و روزانه توطئه‌هاي مختلفي را عليه ميهن اسلامي‌ ما به اجرا مي‌گذارند، خبرگزاري فارس تلاش دارد تا در راستاي آگاه‌سازي افكار عمومي، انديشه‌هاي والاي امام خميني (ره) و همچنين رهبري عظيم‌الشان انقلاب را براي نسل‌هاي سوم و چهارم به درستي تبيين كند.
اين روزنامه‌نگار انتشار صحيح، همراه با دقت و سرعت، صادقانه و در راستاي حفظ و حراست از منافع مردم و كشور را از اهداف سرپرستي خبرگزاري فارس در استان البرز توصيف كرد و گفت: افتخار فارس اين است كه حامي ايثارگران و مورد تاييد خانواده معظم شهدا و جانبازان است.
ابراهيميان تاكيد كرد: در شرايط فعلي انتظار از مديران دستگاه‌هاي مختلف به ويژه متوليان امور فرهنگي استان البرز اين است كه ضمن تعامل مثبت با رسانه‌ها، شرايط فعاليت مناسب خبرنگاران را فراهم كنند.
وي در پايان از حمايت‌هاي اداره كل ارشاد استان البرز از فعاليت آزاد و صادقانه رسانه‌هاي اين استان تقدير و تشكر كرد.
در اين ديدار قادر آشنا مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز نيز طي سخناني تاكيد كرد: خبرگزاري فارس در راستاي اهداف كلان انقلاب و رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب حركت مي‌كند و رويكرد كلي اين خبرگزاري مثبت و ارزشي است.
وي با اشاره به انديشه‌هاي بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي اظهار داشت: امام راحل (ره) همواره بر حفظ حرمت مردم تاكيد داشته و در اين ميان براي معظم‌له تفاوتي ميان افراد وجود نداشت.
آشنا گفت: رسانه‌ها بايد با پيروي از تعاليم امام (ره) از انتقادهاي غير مصلحانه و همچنين ورود به زندگي خصوصي افراد و بازي كردن با آبروي آنها خودداري كنند.
اين مسئول فرهنگي ادامه داد: رهبري معظم انقلاب اسلامي نيز بارها تاكيد فرموده‌اند، اظهاراتي كه آبروي افراد را خدشه‌دار كرده و در شرايط حساس فعلي موجب تفرقه و جدايي مي‌شود،‌ به صلاح اسلام و انقلاب نيست.
آشنا تاكيد كرد: بنابراين وقتي ما خود را ولايت‌مدار و پيرو رهبري مي‌دانيم بايد دغدغه‌هاي رهبري معظم انقلاب را در گفتار و رفتار خود لحاظ كرده و در راستاي رهنمودهاي معظم‌له حركت كنيم.
وي در ادامه عدالت‌مداري و ولايت‌محوري را دو ويژگي مهم دولت‌هاي نهم و دهم توصيف كرد و گفت: دولت مصمم به خدمتگزاري بي‌منت به مردم است و در اين راه كوتاهي نخواهد كرد.
آشنا افزود: با اتحاد و همدلي حول محور ولايت‌ مي‌توانيم مشكلات را برطرف كرده و جوانان امروز ايران اسلامي نيز مانند روزهاي نخست انقلاب براي فداكاري و ايثار آماده هستند.
مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز در ادامه به وظايف رسانه‌ها اشاره كرد و گفت: رهبري معظم انقلاب بارها خطر تهاجم فرهنگي را به مردم و مسئولان هشدار‌ داده و همه ما بايد خود را براي مقابله با اين شبيخون بي‌رحمانه آماده نگاه داريم.
آشنا تاكيد كرد: در شرايط فعلي كشور بيش از گذشته نيازمند آرامش،‌ وحدت و همدلي و ترويج عدالت است و رسانه‌ها براي تحقق اين اهداف نقش و وظيفه مهمي بر عهده دارند.
وي در پايان گفت: ملت ايران دست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برنداشته و تا پاي جان حامي ولايت هستند.
در اين ديدار راهكارهاي گسترش همكاري‌هاي اداره كل ارشاد استان البرز با دفتر خبرگزاري فارس در استان فوق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود