13 شهریور 1390
شماره خبر: 1323

ضرورت انتقال پيام ايثارگران به نسل جوان

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ضرورت انتقال پيام ايثارگران به نسل جوان

فرمانده سپاه نظرآباد گفت: مسئولان فرهنگي بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در انتقال پيام رزمندگان اسلام به نسل امروز گام بردارند.
بهمن مهدي يگانه ظهر امروز در نشستي با مديران دستگاه‌هاي اجرايي و اعضاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از اين سرزمين دفاع كردند و با ايثار و ازخودگذشتگي جانانه در برابر دشمن بعثي ايستادگي كردند.
وي ادامه داد: امروز بايد با نهادينه كردن فرهنگ دفاع مقدس و حفظ دستاوردهاي آن دوران، دين خود را نسبت به شهدا، رزمندگان اسلام و جانبازان دفاع مقدس ادا كنيم.
اين مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به نزديك شدن به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بايد اقدامات فرهنگي مناسبي به منظور برگزاري هرچه باشكوهتر اين هفته انجام شود.
يگانه خاطرنشان كرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسياري از اين سرزمين مقدس با حضور خود در جبهه‌ها از خاك اين كشور دفاع كردند و اجازه ندادند حتي ذره‌اي از اين خاك به دست دشمنان بيفتد.
وي افزود: امسال به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، رزمندگان اسلام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برنامه‌هاي فرهنگي متفاوتي را در اين شهرستان برگزار خواهيم كرد.
اين مسئول با تأكيد بر اين كه نبايد اجازه دهيم تا دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشي سپرده شود، گفت: نسل امروز را بايد با فرهنگ ايثار و شهادت،‌ دفاع و از خودگذشتگي آشنا كرد و آنان را تشويق نمود تا ادامه دهنده راه آنان باشند.
يگانه در ادامه سخنان خود به برنامه‌هاي اين هفته در اين شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت: گلباران مزار شهدا، برگزاري يادواره 300 شهيد شهرستان، ديدار با خانواده شهدا، ايثارگران و رزمندگان اسلام ، برگزاري مسابقات فرهنگي و همايش‌هايي در اين ‌ارتباط‌ را از مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در نظرآباد عنوان كرد.
وي برگزاري گردهمايي يادگاران دوران دفاع مقدس و بيعت با ولايت را از ديگر برنامه‌هاي امسال در هفته دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد عنوان كرد.
فرمانده سپاه نظرآباد گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با پيروي از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و اطاعت از فرامين ايشان موفق شدند بسياري از دسيسه‌هاي دشمنان را از بين ببرند و آنان را نااميد كنند.
يگانه گفت: امروز اگر ايران توانسته يكي پس از ديگري پله‌هاي ترقي را طي كند موهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگي‌هاي رزمندگاني است كه در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن ايستادگي كردند.
وي افزود: نسل امروز اگر با آرامش در كشور زندگي كرده و شاهد پيشرفت و توسعه كشور است مرهون مادران و پدراني است كه در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرزندان غيور و رشيد خود را به جبهه‌ها اعزام كردند.
يگانه در پايان بر همكاري و تعامل بيشتر دستگاه‌هاي مختلف به منظور برگزاري هرچه باشكوهتر برنامه‌هاي هشت سال دفاع مقدس در اين شهرستان تأكيد كرد و از مسئولان فرهنگي خواست تا آيين‌هاي ويژه اين ايام را با شكوه تمام برگزار كنند.





منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود