16 شهریور 1390
شماره خبر: 1424

احداث گذرگاه امام علی(ع) حجم ترافیک داخل شهر را کاهش داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

احداث گذرگاه امام علی(ع) حجم ترافیک داخل شهر را کاهش داد

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اهتمام مدیریت شهری در اجرای طرح های عمرانی گفت:با راه اندازی گذرگاه امام علی(ع) که با پیگیری های مستمر مردم و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اجرایی شد، حجم بالایی از ترافیک داخل شهر کاهش یافت.
عزیز اکبریان شامگاه در آیین افتتاح گذرگاه امام علی (ع)، مناسب سازی محیط به منظور فراهم آوردن بسترهای عبور و مرور آسان برای شهروندان به ویژه جانبازان را مهم دانست و گفت: جلب رضایتمندی اقشار ساکن در منطقه از امکانات شهری از جمله مواردی است که باید در راس امور برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری قرار گیرد.
اکبریان با تاکید بر اصل برابری در خصوص استفاده از همه فرصت های محیطی و اجتماعی برای جانبازان به عنوان بخشی از اقشار جامعه، اظهارداشت: با توجه به سکونت جمعیت حداکثری جانبازان و ایثارگران در فاز 4 مهرشهر ساختار فیزیکی معابر عبوری و ایجاد بسترهای مناسب برای تردد این قشر امری مهم و ضروری تلقی می شود که باید در دستور کاری جدی مسئولان مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه 4 کرج کانون خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا است، عنوان کرد: خدمات رسانی در این منطقه باید تحث تاثیر این مهم به طور شایسته و قابل قبولی صورت گیرد.
اکبریان ایجاد و توسعه فضای سبز در منطقه 4 را ضروری دانست و بیان کرد: این منطقه علاوه بر نیاز داشتن به توسعه سرانه های عمرانی و خدماتی نیاز به افزایش سرانه های تفریحی در قالب احداث پارک و مراکز تفرجگاهی دارد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فاز 4 مهرشهر را پیش از احداث گذرگاه امام علی (ع) به عنوان شهرک محدود و بسته ای عنوان کرد و گفت:به واسطه راه اندازی این گذرگاه شرقی که با پیگیری های مستمر مردم و اهتمام مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج اجرایی شد، حجم زیادی از ترافیک داخل شهر کاهش یافت.
اکبریان،کاهش حجم ترافیک شهری را مستلزم تدابیر و برنامه های قابل اجرا و کارشناسی شده شهرداری دانست و عنوان کرد:شهرداری کرج با اجرای پروژه های ترافیکی و عمرانی متعدد در سطح شهر از جمله روگذرها و اصلاحات هندسی گام موثری در مسیر تحقق این مهم برداشته است.
وی بیان کرد: پیش بینی طرح های عمرانی که با هدف توسعه شهر صورت می گیرد باید در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.
اکبریان با اشاره به اینکه، منطقه 4 کرج به لحاظ وسعت و جمعیت آماری قابل توجه است، اظهارداشت: تفکیک این منطقه به دو منطقه 4 و 12 نقش بسزایی در توسعه و عمران منطقه دارد.
این نماینده در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مساجد منطقه 4 اشاره کرد و رفع این مشکلات را منوط بر توجه و مساعدت شهرداری و شورای شهر دانست.
اکبریان رفع مشکلات و معضلات مناطق غیربرخوردار را از مباحث مهم شهری خواند و بر ارائه راهکارهای مناسب در این جهت تاکید کرد.




منبع : به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود