17 شهریور 1390
شماره خبر: 1433

دروازه‌بان جديد سايپا بايد تست شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

دروازه‌بان جديد سايپا بايد تست شود

يكي از بازيكنان سايپاي البرز گفت: دروازه‌بان جديد ما هنوز تست نشده و بايد توانايي‌هاي خود را در ميدان مسابقه به نمايش بگذارد.
مهدي خيري اظهار داشت: وقتي حسين آشنا مصدوم گشت، ضربه سختي به تيم سايپا وارد شد و بسياري از برنامه‌هاي ما به هم ريخت.
وي افزود: علت اين بود كه حسين آشنا سابقه ده سال حضور در رقابت‌هاي ليگ‌‌برتر را دارد و در اين شرايط يكي از مهره‌هاي موثر سايپا براي حضور در برابر تيم‌هاي پرقدرت ليگ مانند استقلال و پرسپوليس بود.
اين بازيكن ادامه داد: طبيعي است مصدوميت چنين بازيكن باتجربه‌اي به تيم ما ضربه سختي زده و تمام بازيكنان پس از شنيدن خبر مصدوميت شديد حسين آشنا، شوكه شدند.
خيري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا علي‌رضا علي‌بابايي دروازه‌بان جديد سايپا كه از شهرداري ياسوج به اين تيم پيوسته و قرار است جايگزين حسين آشنا شود، توانايي‌هاي لازم را دارد؟‌ گفت: اكثر بازيكنان ما شناختي از وي ندارند و بايد درون زمين او را تست كرد.
وي افزود: بسياري از بازيكنان در تمرين‌ها خيلي خوب نشان مي‌دهند، اما در شرايط مسابقه و حضور در برابر تماشاگران عملكرد مثبتي ندارند.
هافبك تهاجمي سايپاي البرز ادامه داد: تاكنون علي‌بابايي در تمرينات خيلي خوب عمل كرده و اميدوارم درون زمين نيز بتواند از دروازه‌ ما حراست كند.
خيري در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار فارس مبني بر اينكه ديدار آتي نماينده استان البرز برابر نفت تهران را چگونه ارزيابي مي‌كند؟ گفت: نفت تيم بسيار خوبي است و از هافبك‌هاي قدرتمندي سود مي‌برد.
وي تاكيد كرد: ما اگر مي‌خواهيم گرفتار سرنوشت سال گذشته نشويم، نبايد بازي كردن در خانه با خارج از خانه تفاوتي داشته باشد.
مهدي خيري در پايان گفت: به طور قطع روز جمعه براي پيروزي به تهران مي‌رويم و با توجه به شناختي كه از هر دو تيم دارم، شكست نفت در تهران براي ما مقدور است.
لازم به توضيح است، تيم فوتبال سايپاي البرز روز جمعه اين هفته بايد به مصاف نفت تهران در پايتخت برود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود