17 شهریور 1390
شماره خبر: 1437

مشكلي با دروازه‌بان جديد سايپا ندارم

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مشكلي با دروازه‌بان جديد سايپا ندارم

دروازه‌بان دوم تيم فوتبال سايپاي البرز تاكيد كرد كه با حضور علي‌رضا علي‌بابايي دروازه‌بان تازه‌ وارد سايپا هيچ مشكلي ندارد.
وحيد مهدي‌خاني اظهار داشت: يك بازيكن حرفه‌اي بايد تمام توان خود را براي موفقيت تيمش به كار بسته و منافع فردي اين بازيكن بر موفقيت كل تيم ارجحيت ندارد.
وي افزود: زماني كه با سايپا به توافق رسيده و قرار شد در جمع بزرگسالان اين باشگاه حضور يابم، مي‌دانستم به دليل حضور حسين آشنا با توجه به تجربه و توانايي‌هايي كه دارد، فرصت حضور در ميدان كمتر به من مي‌رسد.
اين دروازه‌بان جوان خاطرنشان كرد: هدفم از حضور در جمع نارنجي‌پوشان البرزي در رقابت‌هاي اين فصل ليگ‌برتر، افزايش تجربه و فراگيري نكات تازه از حميد بابازاده مربي دروازه‌بان‌ها و همچنين حسين آشنا گلر نخست سايپا بود.
مهدي‌خاني كه پس از مصدوميت حسين آشنا در ديدار با داماش جانشين وي شد، به اين حادثه اشاره كرد و گفت: از مصدوميت هم بازي‌ام ناراحت شده و نگران سلامتي وي هستم.
وي تصريح كرد: دوري شش ماه وي از رقابت‌هاي ليگ هم به تيم ما ضربه زد و هم فرصت تجربه‌ اندوزي را از من گرفت و به همين دليل به سختي با مصدوميت آشنا كنار آمدم.
مهدي‌خاني در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه حضور يك دروازه‌بان جديد در جمع نارنجي‌پوشان كرجي پس از مصدوميت حسين آشنا را چگونه ارزيابي مي‌كند؟ گفت: برخي حاشيه‌سازان تصور مي‌كردند من از پيوستن علي‌رضا علي‌بابايي به سايپا ناراحت شدم.
وي افزود: براي من مهم موفقيت سايپا در ليگ برتر است‌، لذا با علي‌بابايي هيچ مشكلي نداشته و طي دو هفته اخير تمرينات بسيار خوبي در كنار هم برگزار كرده‌ايم‌.
مهدي‌خاني در پايان تاكيد كرد: كادر فني مسئوليت و اختيار انتخاب بازيكنان را دارد و اگر تصميم به استفاده از علي‌بابايي در مسابقات آتي گرفته شود، به اين امر اعتراضي نخواهم كرد.
لازم به توضيح است، پس از مصدوميت شديد حسين آشنا دروازه‌بان نخست سايپا كه منجر به دوري حداقل شش ماهه وي از ميادين فوتبال شد، مجيد صالح با جذب علي‌رضا علي‌بابايي دروازه‌بان تيم فوتبال شهرداري ياسوج موافقت كرد.
به احتمال فراوان علي‌بابايي روز جمعه اين هفته در ديدار سايپا و نفت تهران براي كرجي‌ها به ميدان خواهد رفت.



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود