17 شهریور 1390
شماره خبر: 1443

افزایش درآمدهای پایدار زمینه ساز رشد اقتصاد شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

افزایش درآمدهای پایدار زمینه ساز رشد اقتصاد شهری است

معاون اداری و مالی شهرداری کرج، افزایش درآمدهای پایدار در شهرداری را بسترساز رشد سریع اقتصاد شهری دانست.
مهرداد ترابیان با اعلام این مطلب اظهار داشت:ارائه طرح و برنامه ریزی مدون کارشناسی شده می تواند میزان درآمدهای شهرداری را به نحو قابل قبولی افزایش دهد.
وی افزود: اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی، خدماتی، رفاهی و فرهنگی شهرداری متاثر از داشتن اعتبارات و درآمدهای کافی است و به منظور رفع نیازهای شهری تحقق این امر ضروری است.
این مسئول افزایش درآمدهای پایدار در شهرداری را بستر ساز رشد سریع اقتصاد شهری دانست و افزود: رسیدن به جایگاه ایده آل در این زمینه، امکان تحقق فعالیتهای پیش‌بینی شده در برنامه های اجرایی و عمرانی شهرداری را فراهم می کند.
معاون اداری و مالی شهرداری کرج با تاکید بر لزوم آگاه سازی شهروندان مبنی بر پرداخت عوارض قانونی و مشارکت آنها در این امر، آن را در عمران و توسعه فیزیکی شهر ضروری توصیف کرد
وی در تشریح چگونگی پرداخت عوارض با اشاره به مصوبات شورای اسلامی شهر در این خصوص گفت: شورای شهرتخفیفاتی را برای مالکان تحت شرایط خاص قائل شده است که اجرای آن نیز برای مالکان توجیه قابل قبولی در مباحث قیمت تمام شده ساختمان دارد.
ترابیان استقبال شهروندان از این ایده و سیاست را مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرداین طرح مورد استقبال حداکثری عموم شهروندان قرار گیرد.
وی اذعان داشت: اجرای این طرح در مجموع به انتفاع شهر کمک شایانی می کند.
ترابیان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از برنامه های اولویت دار شهرداری خواند و بیان داشت: این طرح ضمن تحقق این مهم قیمت تمام شده مسکن را نیز کاهش می دهد.معاون مالی واداری شهرداری کرج گفت:پیگیریهای مستمر کارکنان جهت افزایش درآمدهای شهرداری نشان از اهتمام ویژه این نهاد در ایجاد سهولت در خدمات رسانی به شهروندان دارد.
وی افزود: بهره گیری و دستیابی به منابع مالی و اعتباری بخش های دولتی با هدف توسعه و تسریعدر اجرای پروژه های شهری در مقیاس ملی، از مهمترین وظایفی است




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود