28 آبان 1390
شماره خبر: 2479

تحقق کامل بودجه شهرداری کرج عامل موفقیت در میان شهرداریهای کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 تحقق کامل بودجه شهرداری کرج عامل موفقیت در میان شهرداریهای کشور

قائم مقام شهرداری کرج از معرفی البرز به عنوان استان نمونه در نمایشگاه جامع مدیریت شهری و شهرداریهای کشور خبر داد و تحقق کامل بودجه پیش بینی شده را از دلایل این موفقیت برشمرد.
مهرداد ترابیان اظهار داشت: رتبه اول شهرداری کرج در میان شهرداری کلانشهر های کشور در جذب بودجه پیش بینی شده از دلایل موفقیت شهرداری کرج است.
وی افزود: با توجه به اینکه هیچ گونه کمک دولتی به شهرداریها نمی شود، جذب بودجه توسط شهرداریها را امری مهم خواند که موجب رشد و توسعه شهر می شود.
معاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: سال جاری کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شد و این مهم در کنار فعالیت مطلوب شورای شهر و اجرای چندین پرو‍ژه مهم فرهنگی کارنامه قابل قبولی از فعالیتها در این استان را در نمایشگاه جامع مدیریت شهری به نمایش گذاشت و موجب معرفی البرز به عنوان استان نمونه کشور شد.
ترابیان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از برنامه های اولویت دار شهرداری خواند و بیان داشت: این طرح ضمن تحقق این مهم قیمت تمام شده مسکن را نیز کاهش می دهد.
معاون مالی واداری شهرداری کرج گفت: پیگیریهای مستمر کارکنان جهت افزایش درآمدهای شهرداری نشان از اهتمام ویژه این نهاد در ایجاد سهولت در خدمات رسانی به شهروندان دارد.
وی افزود: بهره گیری و دستیابی به منابع مالی و اعتباری بخش های دولتی با هدف توسعه و تسریع در اجرای پروژه های شهری در مقیاس ملی، از مهمترین وظایف شهرداری هاست.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود