18 شهریور 1390
شماره خبر: 1455

قيمت‌ها در آستانه مهر كنترل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

قيمت‌ها در آستانه مهر كنترل شده است

رئيس سازمان بازرگاني استان البرز از كنترل قيمت‌ها در آستانه فرارسيدن مهر ماه خبر داد.
تيمور پورحيدري اظهار داشت: همواره در آستانه مهر و بازگشايي مدارس با افزايش قيمت‌ها به ويژه در حوزه‌هايي چون پوشاك، مواد غذايي و لوازم‌التحرير روبرو هستيم.
وي افزود: در سال جاري براي كنترل بهتر قيمت‌ها و حمايت از مصرف‌كنندگان گروه‌هاي ويژه‌اي از ابتداي شهريور فعاليت خود را آغاز كرده و به صورت مداوم با حضور در سطح شهر قيمت‌ها را كنترل مي‌كنند.
اين مسئول خاطرنشان كرد: همچنين در اطلاعيه‌هايي به مديران واحدهاي صنفي تاكيد شده است كه هرگونه افزايش غيرقانوني قيمت‌ها با برخورد قاطع قانوني مواجه شده و بازرسان اين سازمان از كنار كوچك‌ترين تخلفي به سادگي عبور نخواهند كرد.
پورحيدري افزود: خوشبختانه با اجراي اين طرح و همكاري واحدهاي صنفي قيمت‌ها در آستانه فرارسيدن مهر ماه و آغاز سال تحصيلي جديد در استان البرز تحت كنترل است.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه رويكرد واحدهاي صنفي و فروشگاه‌هاي سطح شهر در زمان اجراي طرح‌هاي نظارتي چگونه است؟ گفت: اكثر مديران اين واحدها به قانون آشنا بوده و همكاري بسيار خوب و نزديكي با سازمان‌هاي مربوطه در بحث قيمت‌گذاري‌ داشته‌اند.
رئيس سازمان بازرگاني استان البرز افزود: به عنوان نمونه در زمان اجراي هدفمندي‌ يارانه‌ها شاهد بوديم كه در سراسر كشور اجناس بر اساس قانون نرخ‌گذاري شد.
پورحيدري تاكيد كرد: در شش ماهه نخست امسال نيز ما شاهد فضاي كسب و كار خوبي در استان بوديم و به طور قطع اين همكاري‌ها در مهر ماه نيز وجود خواهد داشت.
وي در پايان خاطرنشان كرد: واحدهاي صنفي كه بر خلاف قانون قيمت‌ها را افزايش دهند،‌ با برخورد جدي سازمان بازرگاني استان البرز روبرو شده و مجازات‌هاي مختلفي بر اساس قانون مانند جريمه و حتي تعليق پروانه كسب واحد فوق تعيين خواهد شد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود