21 شهریور 1390
شماره خبر: 1558

رشد 22 درصدی بودجه نقدی شهرداری کرج در سال جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

رشد 22 درصدی بودجه نقدی شهرداری کرج در سال جاری

معاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: بودجه نقدي شهرداري در سال جاري با رشد 22 درصدي مواجه بوده است.
مهرداد ترابیان گفت: تحقق این میزان بودجه نقدي در مرداد ماه سال جاری حاکی از افزایش 22 درصدی بودجه نقدی سال 90 نسبت به مدت مشابه پارسال است.
وی افزود: شهرداري كرج در مرداد ماه سال جاري موفق به جذب مبلغ 27 ميليارد و 600 ميليون تومان شده است.
اين مسئول بودجه نقدي ماهيانه شهرداري كرج در سال 90 را مبلغ 29 ميليارد و 800 ميليون تومان بيان كرد و افزود: بودجه نقدي شهرداري در سال جاري با رشد 22 درصدي مواجه بوده است.
وي در تشریح عملکرد شهرداري كرج در پنج ماهه اخير سال جاري اظهارداشت: در این مدت شهرداری موفق به جذب مبلغ 119 ميليارد و 300 ميليون تومان وصولي نقدي شده است.
ترابیان در مقایسه این میزان بودجه با درآمد وصولي پنج ماهه ابتداي سال 89، اذعان داشت: این میزان بودجه معادل مبلغ 19 ميليارد و 300 ميليون تومان افزايش نقدينگي و 23 درصد رشد است.
ترابيان خاطرنشان كرد: اين مهم نشان از رشد مبلغ وصولي شهرداري كرج در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
معاون اداري مالي شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت جذب بودجه هاي نقدي و تهاتري شهرداري این مهم را عامل مهمی برای تسریع در اجرای پروژه های تعريف شده عنوان کرد.
ترابیان با بیان اینکه قالب پروژه های تعریف شده شهرداری برای شهر طرح های عمراني و خدمات شهري است، گفت: ساماندهی مسائل مالی شهرداری منتج به ارائه خدمات بهینه با هدف انتفاع شهر می شود.
وی برنامه ريزي ، سازماندهي و نظارت بر چگونگي هزينه كرد درآمدهاي شهرداري در تحقق اهداف مديريت شهري را مهم ارزيابي كرد و افزود: مدیریت شهری کرج برای جذب بودجه سال 90 که بر اساس برنامه ریزی های کارشناسی شده، عملکردی موفق داشته است.
ترابیان رعایت عدالت اجتماعی در توسعه شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت هزینه در شهرداری و توجه ویژه به لزوم انضباط مالی و کنترل هزینه ها از اولویتهای مهم در برنامه ریزی های شهرداری کرج است.
وی با تاکید بر افزایش کارایی و بهره وری در زمینه اجرای پروژه های شهری از طریق جذب بودجه های نقدی و تهاتری افزود: برون سپاری واگذاری امور به بخش خصوصی نیز از دیگر راهکارهای موفق برای تحقق اهداف مدیریت شهری است.
معاون اداري مالي شهرداری کرج اولویتهای کاری سال 90 شهرداری کرج را اتمام طرحها و پروژه های نیمه تمام ذکر کرد و اظهارداشت: تعمیر و تکمیل فضاهای موجود، ارائه خدمات رفاهی، عمرانی و توجه به افزایش درآمدهای پایداراز دیگر اولویتهای برنامه شهرداری کرج در سال جاری است.
ترابیان حمایت از حضور فعال بخش های خصوصی و فراهم آوردن زمینه های این حضور از سرفصل های مهم شهرداری کرج دانست.





منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود