10 مهر 1390
شماره خبر: 1916

سپاهان از نظر روحی زخم خورده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

سپاهان از نظر روحی زخم خورده است

سرمربی سایپای البرز گفت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان از نظر روحی زخم خورده است و به طور قطع برای پیروزی قاطع به کرج سفر می‌کند.
مجید صالح اظهار داشت: سایپا در این هفته یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین دیدارهای اخیر خود را پیش روی دارد و در صورت موفقیت گام بزرگی برای نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول برداشته است.
وی تصریح کرد: بازی در برابر سپاهان اصفهان در هر شرایطی سخت است، با توجه به وقایعی که برای این تیم در دیدارهای آسیایی رخ داده است، آنها از نظر روحی دارای شرایط خاصی هستند.
این مربی فوتبال گفت: سپاهان بر اثر یک اشتباه از رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا حذف شده و به طور قطع برای جبران ناکامی در آسیا به دنبال حضور قدرتمند در رقابت‌های داخلی هستند.
صالح متذکر شد: به همین دلیل معتقدم ما در برابر این تیم کار بسیار سختی پیش داریم و باید با تمام توان به میدان برویم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مشکلات پدید آمده برای زرد پوشان اصفهانی نمی‌تواند نقطه ضعفی برای آنها باشد؟ گفت: حذف از رقابت‌های حساس آسیایی به طور قطع تیم‌ها را از نظر روحی متزلزل می‌کند، اما با توجه به شناختی که از سپاهان دارم، آنها تمام تلاش خود را برای جبران ناکامی به کار خواهند بست.
مجید صالح که از جمله پرورش یافتگان فوتبال اصفهان است، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حضور در برابر یک تیم اصفهانی برای وی سخت نیست؟ گفت: من فرزند اصفهان هستم و اگر چه در ذوب‌آهن چندین سال حضور داشتم، اما به طور کلی علاقه خاصی به فوتبال این شهرستان دارم.
وی متذکر شد: البته در فوتبال حرفه‌ای تعلقات قومی و نژادی چندان موثر نیست و من بیش از آنکه در این دیدار اصفهانی باشم، متعهد به استان البرز و باشگاه سایپا هستم.
دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و سپاهان اصفهان عصر روز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد



منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود