31 مرداد 1391
شماره خبر: 10450

سخت‌ترین بازی را برابر سپاهان تجربه کردیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سخت‌ترین بازی را برابر سپاهان تجربه کردیم

سپیدار آنلاین: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازی برابر سپاهان اصفهان به طور قطع سخت‌ترین دیدار ما در لیگ برتر بوده است.
رحمان احمدی‌ اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌‌کردیم،‌ سپاهان در این دیدار برای کسب پیروزی حاضر شده و از همان دقایق نخست بازی حملات بسیاری را بر روی دروازه ما طراحی کردند. وی تصریح کرد: از سوی دیگر ما نیز برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و همین امر موجب شد که بازی جذاب، پربرخورد و بالاخره زیبایی و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. بازیکن شماره یک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که رفتار هواداران سپاهان با وی در این بازی چگونه بوده است‌؟ گفت: من سال‌ها در اصفهان حضور داشته و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار بستم. احمدی‌ تاکید کرد: هواداران سپاهان افرادی فهیم و فوتبال دوستی هستند و وضعیت مرا درک می‌کنند، به همین دلیل شاهد محبت بسیاری از آنها به خودم بودم.
از ناراحتی هواداران سپاهان خوشحال نشدم
وی ادامه داد: نباید رفتار اندک هواداران را به کل مردم اصفهان نسبت دهیم و در این بازی نیز به دلیل اینکه تماشاگران سپاهان ناراحت ورزشگاه را ترک کردند،‌ خوشحال نشدم. دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این دیدار ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم و در نهایت نیز پیروز میدان شدیم. احمدی تاکید کرد: از اینکه می‌گویند من ناجی دروازه سایپا بودم،‌ راضی نیستم و تمام بازیکنان و کادر فنی ما برای کسب پیروزی در برابر بهترین تیم فوتبال حال حاضر ایران مشارکت داشتند. وی بیان داشت: خوشبختانه بازیکنان سایپا به ویژه جوانان از نام و آوازه بازیکنان بزرگ سپاهان نترسیده و با شجاعت تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادند. احمدی در پایان اظهار داشت: سایپا امسال به دنبال قرار گرفتن در جمع 3 تیم بالای جدول است و طی 5 بازی اخیر ثابت کردیم که شایستگی چنین جایگاهی را داریم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود