12 مهر 1390
شماره خبر: 1954

بد بازی کرده و مستحق شکست بودیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بد بازی کرده و مستحق شکست بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز معتقد است: علت اصلی شکست تیمش برابر سپاهان با نتیجه سنگین چهار بر صفر، بد بازی کردن بود و این تیم استحقاق کسب امتیاز در برابر سپاهان را نداشت.
مجید صالح اظهار داشت: پیش از حضور در میدان به بازیکنان خود گفته بودم که مراقب تیم حرفه‌ای سپاهان باشند و در صورت کوچک‌ترین غفلتی آنها به گل خواهند رسید.
وی افزود: متاسفانه در این دیدار هیچ کس در حد و اندازه‌های خود نبود و حتی کادر فنی نیز اشکالاتی در کار خود داشت و من آن را انکار نمی‌کنم.
این مربی جوان فوتبال کشورمان تاکید کرد: ما باید تمرینات خود را بیشتر کرده و بیش از همه باید روحیه جنگندگی و میل به پیروزی را در تیم خود افزایش دهیم.
صالح در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در هر چهار گل بی‌تجربه بودن دروازه‌بان سایپا مشهود نبود؟ گفت: نباید بی‌دلیل وی را مقصر شناخت و تمام تقصیرها را به گردن یک بازیکن انداخت و به طور قطع همه در این باخت سنگین سهمی داریم.
وی افزود: دروازه‌بان ما بیش از توانش تلاش می‌کند، البته به دلیل جوانی و کم تجربه بودن اشتباهاتی هم دارد که تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه در برابر سپاهان ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشته و حتی توانایی کسب تساوی برابر این تیم را نداشتیم که باید علت این ضعف فاحش را پیدا کنیم.
صالح افزود: ما در چند روز قبل برابر استقلال بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و تمام کارشناسان تاکید کردند که سایپا باید در این بازی به پیروزی می‌رسید، اما به فاصله چند روز کل تیم ما دگرگون شد و حتی چند پاس سالم نیز رد و بدل نکردیم.
وی تاکید کرد: به عنوان سرمربی سایپای البرز مسئولیت این شکست را می‌پذیرم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای آینده ضعف‌های خود را جبران کنیم.
لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و سپاهان از هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال با نتیجه چهار بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.
این دیدار عصر روز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود