12 مهر 1390
شماره خبر: 1985

300 برنامه در هفته ناجا در استانهاي تهران و البرز اجرا مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

300 برنامه در هفته ناجا در استانهاي تهران و البرز اجرا مي شود

رييس پليس استانهاي تهران و البرز گفت : همزمان با هفته نيروي انتظامي، 300 برنامه فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي دراين استانها برگزار مي شود.
سردار' عليرضا اكبرشاهي ' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران دركرج افزود: در اين هفته برگزاري نمايشگاهي از دستاوردهاي پليس هاي تخصصي اين استانها تدارك ديده شده است.
وي اضافه كرد: در اين نمايشگاه بيش از 20 ارگان دولتي و تشكلهاي غيردولتي خدمات و دستاوردهاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.
وي اظهار داشت : پليس هاي تخصصي در اين نمايشگاه خدماتي مانند مشاوره وظيفه عمومي ، درخواست گذرنامه ، خلافي خودرو ، انگشت نگاري و سوء پيشينه را به متقاضيان ارائه خواهند داد.
اكبرشاهي خاطرنشان كرد: تجليل از خانواده هاي شهداي نيروي انتظامي استانهاي تهران و البرز و غبار روبي و عطرافشاني مزار اين عزيزان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در هفته ناجا است .
وي افزود: در اين هفته همچنين همايش راهوران محله، مسابقات متنوع فرهنگي و ورزشي، همايش تجليل از شهروندان قانونمدار و گردهمايي كلانتري هاي اين استانها برگزار مي شود.
وي خاطرنشان كرد: برگزاري همايش هاي پليس ،اصناف وامنيت و پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و فرهنگي در مدارس و دانشگاهها ازديگر برنامه هاي مهم اين هفته است .
اكبرشاهي ، همچنين برگزاري همايش هاي تجليل از نمونه هاي ترافيكي استانهاي تهران و البرز ، موتورسواران و پيشگيري و مقابله با معضل موادمخدر را از ديگر برنامه هاي هفته ناجا در اين استانها ذكر كرد.
رييس پليس استان البرز ،شعار هفته ناجا در سال جاري را تبيين سهم هر يك از شهروندان در برقراري امنيت عنوان كرد و از رسانه ها خواست پليس را در تحقق اين شعار ياري دهند.
13الي 19مهرماه به عنوان هفته نيروي انتظامي نام گذاري شده است.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود