13 مهر 1390
شماره خبر: 1989

سازندگان مسکن مهر به تعهدات خود عمل کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

سازندگان مسکن مهر به تعهدات خود عمل کنند

علی نیکزاد در بازدید از مسکن مهر در ماهدشت کرج و در نشست بررسی عملکرد سازندگان مسکن مهر در استان البرز اظهار داشت: سازندگان مسکن مهر باید به تعهدات خود عمل کرده و در مدت زمان تعیین شده پروژه‌های خود را تحویل دهند.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که پروژه مسکن مهر یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در مسیر خدمات رسانی به مردم بوده است افزود: اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین اقداماتی است دولت به مرحله اجرا گذاشت و امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم از این طرح استقبال کرده و برخی دیگر نیز منازل خود تحویل گرفته‌اند.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که سازندگان مسکن مهر اعم از انبوه‌سازان و تعاونی‌ها در صورت تاخیر و عدم انجام تعهدات خود در مهلت تعیین شده متحمل جریمه‌های سنگین می‌شوند ادامه داد: در این راستا و در صورت عدم تعهدات خود این افراد در لیست سیاه قرار می‌گیرند و حق شرکت در هیچ پروژه‌ای از پروژه‌های مسکن مهر را نخواهند داشت.
نیکزاد تصریح کرد: ساخت مسکن مهر براساس برنامه‌ریزی‌های اصولی و دقیق طرح ریزی شده است و قیمت‌های تعیین شده برای ساخت این واحدها به صورت کارشناسی و کنترل شده است.
وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیمانکاران متقاضی حضور در این پروژه جایگزین انبوه‌سازان و تعاونی‌هایی خواهند شد که تعهدت خود را عمل نکرده و فعال نباشند.
نیکزاد با تأکید براینکه در ساخت واحدهای مسکن مهر تمام اصول فنی و معماری رعایت شده گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده زیرساخت‌های این پروژه‌ها تأمین شده و در این ساختمان‌ها لحاظ می‌شود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود