14 مهر 1390
شماره خبر: 2013

‌هدیه 4 هزار شهید بزرگ‌ترین افتخار برای پلیس ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

‌هدیه 4 هزار شهید بزرگ‌ترین افتخار برای پلیس ایران است

فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی تاکنون بیش از 4 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به اسلام و انقلاب هدیه کرده و این امر از بزرگ‌ترین افتخاران پلیس ایران است.
سردار علی‌رضا اکبرشاهی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نیروی انتظامی که در استان البرز برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر ضرورت احساس امنیت از سوی مردم گفت: یکی از مهمترین نیازهای جوامع مختلف داشتن امنیت در همه ابعاد است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه نهادهای انتظامی در جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در کشور به کار بسته و از این منظر کارنامه موفقی دارند.
این فرمانده ارشد پلیس در ادامه با تاکید بر اینکه تامین امنیت در جامعه نیازمند همکاری‌های میان دستگاهی است، اظهار داشت: همه آحاد جامعه از دستگاه‌های مسئول گرفته تا مردم باید برای تحقق این مهم و تامین امنیت لازم در کشور تلاش کرده و نیروی انتظامی را یاور خود بدانند.
اکبرشاهی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری سهم من در تامین امنیت و آرامش است، گفت: تحقق امنیت در گروه همکاری همه مردم با نهادهای انتظامی است و اگر در جامعه‌ای این مولفه مهم وجود نداشته باشد، به طور قطع دیگر فعالیت‌های مردم در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی مختل خواهد شد.
وی افزود: بنابراین افتخار پلیس این است که هرگونه دستاوردی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور با تلاش ماموران نیروی انتظامی و به واسطه تامین امنیت محقق شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های پلیس در راه مبارزه با مخلان آسایش و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تاکنون بیش از 4 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به اسلام و انقلاب هدیه کرده و این امر از بزرگ‌ترین افتخاران پلیس ایران است.
اکبرشاهی تاکید کرد: اگر نبود تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران خدوم نیروی انتظامی، امروز دشمنان ایران ضربه‌های جبران ناپذیری به ملت ما وارد کرده بودند.
وی همچنین به برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 300 برنامه متنوع با هدف آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های پلیس و همچنین فرهنگ‌سازی در حوزه امنیت اجرا خواهد شد.
اکبرشاهی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پلیس در این دو استان نیز یاد کرد و اظهار داشت: 25 ارگان دولتی و در کنار تشکل‌های غیر دولتی که با نیروی انتظامی در راه انجام وظائفش همکاری می‌کنند، در این نمایشگاه حضور دارند.
به گفته وی، تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، همایش راهوران محله، مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، همایش تجلیل از شهروندان قانون‌مدار و گردهمایی کلانتری‌ها، برگزاری همایش‌های پلیس، اصناف و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز در این هفته است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود