18 مهر 1390
شماره خبر: 2071

اقتدار نیروی انتظامی ضامن ثبات کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اقتدار نیروی انتظامی ضامن ثبات کشور است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی و ضامن ثبات و امنیت کشور است.
عزیز اکبریان در کرج اظهار داشت: بسط امنیت و اجرای عدالت در تمام حوزه‌های زندگی بشر، از جمله مهمترین نیازهای انسان است.
وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم پیش‌نیازهایی لازم است که در صورت عدم فراهم شدن هر کدام از آنها، اجرای عدالت و بسط امنیت با مشکل روبرو خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی تامین امنیت شهروندان ایرانی است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا پلیسی مقتدر و آماده داشته باشیم و در این صورت می‌توانیم به برقراری عدالت و امنیت در کشور امیدوارتر باشیم.
اکبریان در ادامه به برخی انتقادهای مردمی به عملکرد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این کاستی‌ها طبیعی است و عملکرد پلیس هر کشوری بر اساس توانمندی‌ها، نیازها و داشته‌هایی که دارد، ارزیابی می‌شود.
وی ادامه داد: برخی از نواقص در کار نیروی انتظامی به ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و برخی دیگر به محدودیت‌های مالی و امکانات باز می‌گردد که باید تلاش کنیم این مسائل برطرف گردد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود تمامی این موارد، عملکرد نیروی انتظامی در کشور مثبت بوده و احساس رضایت در میان مردم وجود دارد.
اکبریان متذکر شد: برخی دست‌های پیدا و پنهان به دنبال تخریب جایگاه پلیس در ایران است و در این میان رسانه‌های خارجی نیز انتقادهای بی‌مورد و غیر منطقی بیان می‌کنند که ارزش چندانی ندارد.
وی در پایان گفت: رابطه پلیس با مردم در ایران باید بهتر شده و این امر کمک بسیاری به افزایش احساس امنیت در جامعه منجر خواهد شد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود