9 مهر 1391
شماره خبر: 12400

حرکت نیروی انتظامی، حرکت در مسیر ایجاد ثبات و امنیت جامعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حرکت نیروی انتظامی، حرکت در مسیر ایجاد ثبات و امنیت جامعه است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با بيان اينكه حرکت نیروی انتظامی حرکت در مسیر ایجاد ثبات و امنیت جامعه است، گفت: نیروی انتظامی قدم اول برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور است.
سید علی آقازاده ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به نقش پرنگ این نیرو در جامعه عنوان کرد: نیروی انتظامی قدم اول برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور است. وی با بیان اینکه، نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است، از نیروی انتظامی به عنوان یکی از مولفه های ثبات کشور یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در کشور به لحاظ ساختار سازی پایه های امنیتی دارد. این مسئول با اشاره به ورود هجمه های دشمن به روش ها و شیوه های مختلف، عنوان کرد: نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار نقش بسزایی در مقابله با عوامل تهدید کننده ایفا می کند. آقازاده، استقرار نظم و امنیت در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از دیگر وظایف مهم و کلیدی نیروی انتظامی است. وی از نیروی انتظامی به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و افزود: این نیروي سختکوش و پرتلاش کشور همواره در مسیر رسالت بزرگ خود که صیانت از عفت عمومی يكي از مهمترين سرفصل هاي آن است به درستی حرکت کرده است. این مسئول با بیان اینکه، تحقق حقوق شهروندی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه از دیگر رسالت های مهم نیروی انتظامی است، بیان کرد: تجربه ثابت کرده است که نیروی انتظامی در همه برهه ها در برابر تهدید دشمن مقابله و ایستادگی کرده است.
برخورد با هنجارشکنی
شهردار کرج در ادامه ، برخورد با هنجار شکنی را سرلوحه خدمت صادقانه نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: رسیدن به نقطه ایده آل از امینت در کشور علاوه بر فعالیت نیروی انتظامی به عنوان عامل ایجاد امینت نیاز به همدلی و همراهی مردم دارد. آقازاده اظهارداشت: تعامل مردم با نیروی انتظامی رابطه تنگاتنک و مستقیم با هم دارد بطوریکه، هرچه این تعامل و همدلی بیشتر باشد تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی افزایش می یابد. وی، آشنایی مردم با دستاوردهاي نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت: انتقال اهداف و سیاست های اين ارگان به مردم و آشنایی آنها با اهداف این نیرو امری بسیار مهم است. این مسئول بیان کرد: اين مجموعه به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست چرا که لازمه تحقق امنیت تعامل مثبت و سازنده همه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است. وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در زمینه ارتقای امنیت گام‌های بسیار مؤثری برداشته‌اند، تاکید کرد: نیروی انتظامی سعی دارد نیرویی کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و همه تلاش خود را برای ایجاد امنیتی مطلوب و در شأن این نظام به کار گرفته است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود