20 مهر 1390
شماره خبر: 2094

موافقت اداره راه البرز با احداث جاده 35 متری حصار

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

موافقت اداره راه البرز با احداث جاده 35 متری حصار

شهردار کرج از موافقت اداره راه و ترابری استان البرز در راستای احداث جاده 35 متری حصار خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این جاده همچنین نقش به‌سزایی در کاهش بار ترافیکی شهر کرج ایفا می‌کند.
سیدعلی آقازاده با اعلام این خبر گفت: تحقق این امر طی مذاکرات انجام شده شهرداری با اداره کل راه و ترابری استان البرز صورت گرفت.
وی در تشریح محور مذاکره با این اداره کل گفت: احداث جاده و بلوار 35 متری حصار با دو باند و رفوژ میانی طی این مذاکره در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول از آمادگی شهرداری برای آغاز احداث این جاده خبر داد و گفت: شهرداری به محض تحویل اقدام به اجرای عملیات ساخت جاده می‌کند.
آقازاده با اشاره به سنگینی ترافیک کلانشهر کرج، رفع این معضل را نیازمند تدوین برنامه‌های ویژه و اجرای تمهیدات خاص دانست و تاکید کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی به منظور کاهش بار ترافیک شهری در اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری کرج است.
شهردار کرج احداث جاده 35 متری حصار را عامل تسهیل در رفت وآمد شهروندان ذکر کرد و گفت: بهره‌برداری از این جاده همچنین نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی شهر کرج ایفا می‌کند.
شهردار کرج با یادآوری احداث شش تقاطع غیرهمسطح در کرج میزان برآورد اعتباری اجرای این طرح‌های عمرانی، ترافیکی در قالب تقاطعات غیر همسطح، را یکصد میلیارد تومان ذکر کرد.
آقازاده، آغاز عملیات اجرایی احداث جاده 35 متری حصار را همزمان با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح ذکر و اظهار امیدواری کرد: این طرح عمرانی، ترافیکی در حداقل زمان ممکن و با رعایت حداکثر استانداردهای لازم اجرا شود.
شهردار کرج تاکید کرد: به انجام رساندن پروژه‌های ترافیکی در کرج نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است.
آقازاده عنوان کرد: این میزان اعتبار بدون احتساب هزینه پیش بینی شده برای احداث شاخه شمالی و جنوبی بزرگراه شهید همت است.
وی نیاز به تملک اراضی به منظور بازگشایی مسیر احداث پروژه‌های ترافیکی را یادآور شد و افزود: تحقق اجرای طرح‌های ترافیکی نیاز به ورود دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری دارد زیرا تنها از این طریق می‌توان به رفع مشکلات ترافیکی شهر کرج امیدوار بود.
آقازاده با تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی با محوریت ترافیک شهری گفت: تحقق برنامه‌ها و اجرای پروژه‌ها در این خصوص از الزامات مهمی است که آینده ترافیکی کرج مشروط به اجرای صحیح این پروژه‌ها می‌باشد.
وی با اشاره به وسعت جغرافیایی و آمار جمعیتی کرج بر جلوگیری از بروز چالش‌های ترافیکی شهر تاکید کرد و رسیدن به این مهم را منوط به تلاش، تعامل و همکاری مسئولان و متولیان ذی‌ربط دانست.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود