23 مهر 1390
شماره خبر: 2114

مردم دست از ولایت بر نمی‌دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مردم دست از ولایت بر نمی‌دارند

امام جمعه موقت شهرستان کرج با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از ولی امر مسلمین گفت: ملت ایران هیچگاه دست از دامان ولایت بر نمی‌دارند.
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان،‌ امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا کریمی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به سفر مهم رهبری معظم انقلاب به کرمانشاه اشاره کرد.
وی تاکید کرد: حضور ولی امر مسلمین در کرمانشاه و سخنان راهگشای معظم له به طور قطع تاثیر مهمی در آینده انقلاب اسلامی خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد: وقتی مردم از هفته‌های قبل خود را آماده دیدار رهبری معظم انقلاب می‌کنند، رفتار آنها که حاوی عشق و ارادت به ولایت است، پیام‌های مهمی برای بدخواهان و کج‌اندیشان دارد.
کریمی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه دست از دامان ولایت بر نمی‌دارند و رمز موفقیت جمهوری اسلامی طی سال‌های اخیر با وجود دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی همین پیروی ملت از ولایت است.
وی با بیان اینکه ولایت یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و برکاتی است که خداوند به دنبال انقلاب اسلامی به ملت ایران عطا فرمود، گفت: همه مردم وظیفه دارند تا پاسدار این هدیه ارزشمند الهی باشند.
خطیب موقت جمعه شهرستان کرج با بیان اینکه مردم کرمانشاه با استقبال بی‌نظیر به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی رفتند، گفت: امیدوارم بدخواهان و کج‌اندیشان خود را به خواب نزده و عشق و ارادت ملت ایران به ولایت را درک کنند.
کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام‌ امت اسلامی در کشورهای منطقه علیه حاکمان جبار و دست‌نشانده اظهار داشت: این حرکت‌ها که از آن تحت عنوان بیداری اسلامی یاد می‌شود، با اقتدار به راه خود ادامه داده و متوقف نخواهد شد.
وی همچنین به جنبش وال استریت اشاره کرد و گفت: امروز مردم در سراسر جهان آگاه شده و نمی‌خواهند عده‌ای زورگو و اندک تمام ثروت‌ها را در چنگال خود داشته و منابع آنها را غارت کنند.
کریمی تاکید کرد: غربی‌ها تصور می‌کردند که موج اعتراضات مردمی به این کشورها نخواهد رسید، اما امروز اروپا و آمریکا در معرض شدیدترین اعتراض‌ها هستند و اگر به خواسته‌های ملت‌ها توجه نکنند، سرنوشتی بهتر از حاکمان دست‌نشانده عرب نخواهند داشت.




منبع خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود