28 مهر 1390
شماره خبر: 2221

افشاگری ولایت توطئه آمریکا را خنثی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

افشاگری ولایت توطئه آمریکا را خنثی کرد

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: ولی امر مسلمین با افشاگری‌های خود در سفر به استان کرمانشاه توطئه جدید غربی‌ها از جمله آمریکا را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خنثی فرمودند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی ناطقی اظهار داشت: آمریکایی‌ها وقتی خود را گرفتار در اعتراض مردم دیده و شاهد زوال هر روزه نظام سرمایه‌داری شدند، چاره‌ای به غیر از فرافکنی و اتهام‌زنی به دیگران نیافتند.
وی افزود: آنها در حرکتی نخ‌نما شده بار دیگر ایران اسلامی را به دست داشتن در ترور و خون‌ریزی متهم کرده و می‌خواهند با این دسیسه افکار عمومی آمریکا و جهان را به سمت و سوی دیگری منحرف سازند.
این مسئول تاکید کرد: سران کاخ سفید باز هم در تحلیل‌های خود اشتباه کرده و متوجه نیستند اینگونه اتهام‌زنی بی دلیل و بدون سند و مدرک، تنها دروغ‌‌گویی و ریاکاری آنها را در افکار عمومی نمایان‌تر می‌سازد.
ناطقی با اشاره به افشاگری‌های رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در سفر به کرمانشاه درباره طراحی توطئه جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: معظم‌ له با هوشیاری و بصیرتی که دارند، مردم را از توطئه آمریکا آگاه ساخته و رسانه‌های کشورهای مختلف به ویژه در منطقه نظرات ولی امر مسلمین را به صورت گسترده منعکس کردند.
وی تاکید کرد: بنابراین با افشاگری‌های ولایت طرح آمریکایی‌ها برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و همچنین رهایی خود از گردابی که در آن گرفتار شده‌اند، بار دیگر شکست خورد.
خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ خطاب به سران غرب به ویژه کاخ سفید توصیه کرد که به جای فرافکنی و دروغ‌گویی رابطه خود را با جهان اصلاح کنند.
ناطقی همچنین در این گفت‌وگو در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه علت حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در استقبال از سفر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه چیست، گفت: اگر بدخواهان و ضد انقلاب داخلی و خارجی گوش شنوا و چشمان بیداری داشته باشند، پیام صریح و قاطع ملت ایران در حمایت از ولایت را باید درک کنند.
وی افزود: ملت ایران گوش به فرمان ولایت بوده و برای دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌های ولایت هیچ خط و مرزی برای خود قائل نیستند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ساوجبلاغ متذکر شد: کسانی که منافع خود را در تضاد با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواسته و تصور می‌کنند، به دنبال اجرای توطئه‌هایی چون اعمال تحریم‌های مختلف هستند.
ناطقی در پایان گفت: آنها از این مهم غافل هستند که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب در برابر هر سختی مقاومت کرده و اینگونه کارشکنی‌ها تاثیری در عزم و اراده آنها نخواهد داشت.





نبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود